سریع و آسان فنگ شویی کنید

15/بهمن/1402 وبلاگ
بدون دیدگاه

سریع و آسان فنگ شویی کنید :  تأثیرات فنگ شویی بر سلامتی، سطح انرژی و کیفیت کلی زندگی شما به‌وضوح پیداست.
بهم ریختگی و انباشتگی باعث تحلیل رفتن انرژی شده و نیت‌ها و اهداف خوبتان را ازبین می‌برد.
هراندازه که فنگ شویی اثرات مثبتی داشته باشد و ما از آن مطلع باشیم، باید بدانیم که تغییرات به یکباره و جهش از بهم ریختگی به سمت مرتب شدن و حفظ آن خیلی آسان نیست.

بنابراین با یک نگاه به فضای داخلی منزل یا محل کار کافی است تا متوجه شوید که چه‌کارهایی را باید سریعاً انجام دهید و قطعاً راهکار خوبی برای این وضعیت پیدا خواهید کرد. به همین دلیل فنگ شویی ابزاری کارآمد برای هماهنگی انرژی است و به شما کمک می‌کند که بهم ریختگی‌های دورتان را خیلی سریع و آسان و به‌طور لذتبخش پاک‌سازی کنید.

برای اینکه محیط انرژیکی بسیار خوب و عالی داشته باشید، دو راهکار زیر را باید حتماً انجام دهید.

1- انرژی فنگ‌شویی قوی تری را در پیرامون خود ایجاد کنید:

برای خلق انرژی خوب در محل زندگی یا محل کار خود می‌توانید از موسیقی عالی ، هوای تازه ، پاکیزگی محیط کمک بگیرید.

 این موارد به شما در کاهش اثرات انرژی منفی کمک می‌کند . حتی اگر آن کارها ازنظر شما ساده باشد. همان‌طور که انرژی چی در کل هستی در جریان است با این حال باید با انرژی‌های منفی خود مقابله کنید و برای به دست آوردن انرژی مثبت در زندگی، محیط را از نظر انرژیکی و خودتان را از نظر ذهنی آماده کنید.

2- برای فعالیت‌های خود برنامه‌ریزی کنید:

مراحل برنامه‌ریزی برای فنگ شویی خانه:

به خودتان 25 دقیقه زمان برای مرتب کردن یک منطقه خاص از منزل یا محل کارتان را بدهید و به‌محض پایان رسیدن زمان ازآنجا دست بکشید. البته نباید برای شروع پاک‌سازی محیطی انتظارات بیشتری از خودتان داشته باشید چون شما تا الآن هم کار بزرگی انجام دادید و قدم مثبتی در جهت مرتب کردن محیط و حفظ نظم برداشته‌اید.

در قدم بعدی برای مرتب کردن و پاک‌سازی قسمت‌های مختلف محل زندگی یا محل کار برنامه‌ریزی کنید و کمی مدت‌زمان آن را طولانی کنید، به‌عنوان مثال 35 الی 60 دقیقه.

با ایجاد تغییرات ذهنی  و در نظر داشتن اهداف واقع گرایانه، می‌توانید خیلی سریع با یک زمان‌بندی مناسب به زندگی ایده آل خود دست پیدا کنید.  پس به خودتان قول دهید تا قسمتی از وقت روزانه خود را صرف انجام پاک‌سازی محیطی کنید.

به‌عنوان‌مثال: در نظر داشته باشید که شما دچار اضافه‌وزن هستید و تصمیم گرفته‌اید که به‌تناسب اندام خود برسید، درواقع
این موضوع یک هدف است اما اگر بخواهیم این هدف را با جزئیات بیشتری نگاه کنیم، شما برای رسیدن به آن باید برنامه ورزشی و تغذیه‌ای مناسب داشته باشید.

دقیقاً همین نکته در فنگ شویی صدق می‌کند به این صورت که برای رسیدن به یک محیط با فنگ شویی مناسب که سرشار از آرامش و انرژی مثبت است. نیاز به یک برنامه جامع و مستمر خواهید داشت.

در علم فنگ‌شویی دستورات زیادی برای پاک‌سازی محیط و سروسامان دادن به آن وجود دارد، پیشنهاد می‌کنم مطلب فنگ شویی چیست؟ یا جدول فنگ شویی را مطالعه کنید.

بر طبق جدول فنگ‌شویی در هر قسمت از خانه یا محل کار، به‌هم‌ریختگی ها و انباشتگی‌ها بر روی حوزه‌های مختلف زندگی شما مانع ایجاد می‌کند که با رفع آن‌ها می‌توانید شاهد پیشرفت در همان حوزه از زندگی خود باشید.

مهم نیست که از کدام قسمت برای پاک‌سازی محیط شروع می‌کنید، زمانی که متوجه شدید حس و حال خوبی نسبت به محل زندگی یا محل کار خود ندارید، می‌توانید پاک‌سازی را شروع کرده و آن‌ها به پایان برسانید. قطعاً در هر مرحله از پاک‌سازی محیط که پیش می‌روید، احساس بهتری نسبت به خود وزندگی‌تان خواهید داشت.

فنگ شویی اینجاست تا به شما برای به دست آوردن محیطی بهتر کمک کند.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها