فنگ شویی خانه در جهت شمال

9/اسفند/1401 وبلاگ
بدون دیدگاه

فنگ شویی خانه در جهت شمال : فنگ شویی فلسفه ای است که به نحوه تعامل ما با خانه و سایر فضاهای اطرافمان می پردازد. اساتید فنگ‌شویی با جریان چی یا انرژی چی در خانه کار می‌کنند و تنظیماتی را انجام می‌دهند که این انرژی چی را تغییر می‌دهد تا سلامت، رفاه و حمایت بیشتری برای افرادی که در آنجا زندگی می‌کنند ایجاد کنند. که گاهی اوقات می تواند شامل جابجایی مبلمان باشد، چیزی که بسیاری از مردم با شنیدن " فنگ شویی " به آن فکر می کنند، اما بسیاری از لایه های دیگر نیز وجود دارد. در این مطلب قصد داریم به فنگ شویی خانه ای در جهت شمال ساخته شده اشت بپردازیم با ما همراه باشید.

مانند بسیاری از روش هایی که هزاران سال در اطراف بوده اند، چندین مکتب مختلف فنگ شویی وجود دارد که همگی با رویکردها و دیدگاه های متفاوتی همراه هستند. برخی از آموزش های فنگ شویی، از جمله مکاتب قطب نما و کلاسیک، جهت قطب نما مغناطیسی را به عنوان یکی از جنبه های چگونگی جریان انرژی در خانه در نظر می گیرند. یکی از چیزهایی که یک مدرس فنگ شویی به آن توجه می کند و بسیار اهمیت دارد جهت خانه است.

چگونه جهت رو به رو خانه خود را پیدا کنید؟

به طور کلی، ساده‌ترین راه برای پیدا کردن جهت خانه‌تان این است که در ورودی خانه‌تان رو به بیرون بایستید و با قطب‌نما کار کنید تا در حالی که در این حالت ایستاده‌اید، مشخص کنید به کدام سمت می‌روید. استادان فنگ شویی از قطب‌نمای خاصی به نام luo pan استفاده می‌کنند، اما می‌توانید از قطب‌نمای استاندارد یا اپلیکیشن قطب‌نما در تلفن خود نیز استفاده کنید. اگر واقعاً علاقه مند به یادگیری در مورد این هستید، همیشه ایده خوبی است که با یک آموزش فنگ شویی حرفه ای کار خود را آغاز کنید. عوامل دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند جهت خانه شما را تحت تأثیر قرار دهند، و یک استاد فنگ شویی باتجربه و حرفه ای می‌تواند با دقت بیشتری موقعیت شما را پیدا کند.

فنگ شویی خانه در جهت شمال

معنای خانه رو به شمال در فنگ شویی چیست؟

یکی از ابزارهایی که در فنگ شویی با آن کار می کنیم نقشه فنگ شویی باگوا نام دارد. باگوا یک ماندالا است که از هشت ناحیه تشکیل شده است که از یک مرکز بیرون می‌آیند. اگر قبلاً در مورد فنگ شویی تحقیق کرده اید، ممکن است با هر یک از زمینه ها آشنا باشید زیرا با جنبه خاصی از زندگی مانند ثروت، شراکت یا شغل مطابقت دارد. هر ناحیه دارای چندین لایه معنایی است، و هر یک نیز به جهت قطب نمای مغناطیسی متصل است.

بخش شمالی باگوا در زبان چینی کان نامیده می شود. کان با شغل و مسیر زندگی شما ارتباط دارد. همچنین با خرد، عنصر آب و رنگ سیاه مرتبط است.

چگونه انرژی یک خانه رو به شمال را فعال کنیم؟

برای فعال کردن انرژی خانه رو به شمال خود، می توانید آب یا عناصر فلزی در بخش شمالی خانه خود را تقویت کنید. جهت شمال به عنصر آب متصل است، بنابراین افزودن آب در اینجا می تواند کمک کننده باشد. در چرخه پنج عنصر، هر عنصر نیز مستقیماً عنصر دیگری را تغذیه و پشتیبانی می کند و عنصری که آب را تغذیه می کند، فلز است. این بدان معنی است که افزودن فلز به بخش شمالی خانه شما نیز می تواند مفید باشد.

رنگ عناصر آب و فلز

یک راه قدرتمند برای شروع وارد کردن آب و عناصر فلزی از طریق رنگ است. هر یک از پنج عنصر به رنگ های خاصی متصل است و آوردن آن رنگ ها به خانه شما می تواند به فعال کردن کیفیت عنصری که به آن متصل است کمک کند. آب مربوط به رنگ سیاه و همچنین خاکستری زغالی بسیار تیره است. رنگ های عناصر فلزی سفید، خاکستری و رنگ های متالیک مانند مس و برنز هستند.

اگر می خواهید فنگ شویی واقعا قدرتمند داشته باشید، می توانید درب منزل خود را به یکی از این رنگ ها رنگ آمیزی کنید. درب ورودی خانه شما یکی از مهم ترین قسمت های خانه شما در فنگ شویی است، بنابراین این مکان همیشه یک مکان عالی برای شروع است. سیاه، سفید و خاکستری همگی می توانند رنگ های زیبایی برای درب ورودی باشند. همچنین می‌توانید این رنگ‌ها را به روش‌های کوچک‌تر، مانند پادری خوش‌آمدگویی، گلدان یا قطعه‌ای هنری که دوست دارید، وارد کنید.

جهت شمال را با آب تقویت کنید

راه دیگر برای آوردن انرژی آب بیشتر به بخش شمالی خانه، افزودن ویژگی های واقعی آب است. اگر در خانه شما این امکان وجود دارد، می توانید یک آب نما نیز به این قسمت اضافه کنید. فقط مطمئن شوید که به خوبی نگهداری شده و به طور منظم تمیز می شود.

آب همچنین به اشکال موج دار و مواج متصل است. اگر می خواهید از این طریق انرژی آب بیشتری به خانه خود بیاورید، سعی کنید به دنبال آثار هنری، منسوجات یا حتی کاغذدیواری هایی باشید که شامل این موارد باشد.

شمال را با فلز تقویت کنید

همچنین می توانید عنصر فلزی را که از عنصر آب پشتیبانی می کند به بخش شمالی خانه خود اضافه کنید. یکی از راه‌های انجام این کار، اضافه کردن وسایل تزئینی ساخته شده از فلز، مانند مجسمه‌ها، قاب عکس یا گلدان است. شما همچنین می توانید اشکال دایره ای اضافه کنید، زیرا دایره ها به عنصر فلزی متصل هستند. این می تواند یک کوسن یا میز گرد، یک پتو با طرح دایره ای، یک چراغ گرد یا وسیله دیگری باشد.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها