نحوه انتخاب شماره موبایل خوش شانس به روش فنگ شویی

14/اسفند/1401 وبلاگ
بدون دیدگاه

نحوه انتخاب شماره موبایل خوش شانس به روش فنگ شویی : اکثر چینی ها در انتخاب شماره موبایل خوش شانس متعصب و خلاق هستند. آنها بر این باورند که می تواند برای آنها خوش شانسی، ثروت و فراوانی به ارمغان بیاورد. آیا می دانید شماره های موبایلی وجود دارند که به آنها "شماره طلایی" می گویند که برای آن نیاز به مناقصه دارند. این اعداد با تعداد 8 یا به معنای خوش شانس معمولاً می توانند قیمت بالایی داشته باشند و مردم مایل به خرید آن هستند. چند ترکیب خوش شانسی هست که بیشتر مردم دوست دارند مثلا 88888 168 و ... خلاصه هر چی 8 بیشتر باشه قیمتش بیشتر میشه.

در این مقاله با موضوعات زیر آشنا می شوید که به طور کامل به شما در انتخاب شماره تلفن های خوش شانس به روش فنگ شویی کمک می کند.

چگونه اعداد می توانند بر شانس ما در فنگ شویی تأثیر بگذارند؟

شماره تلفن همراه خوش شانس بر اساس تاریخ تولد

نحوه انتخاب شماره تلفن همراه بر اساس تاریخ تولد

چگونه شماره موبایل شانس خود را بررسی کنیم؟

مجموع یک رقمی شماره تلفن ها چه چیزی را نشان می دهد؟

شماره موبایل خوش شانس طبق اعداد

نحوه محاسبه دستی شماره تلفن همراه

شماره شانس فنگ شویی من چیست؟

کدام شماره موبایل برای تجارت خوب است؟

بهترین ترکیب برای شماره موبایل چیست؟

چگونه بفهمم شماره موبایل من برای من خوش شانس است؟

از چه شماره های موبایل بدشانسی اجتناب کنیم؟

چگونه یک عدد شانس انتخاب کنیم؟

علاوه بر استفاده از اعداد و معنای فرخنده، روش دیگری نیز وجود دارد. فرخنده با استفاده از جدول 81 عدد مشخص می شود. می توانید از آن برای انتخاب شماره تلفن همراه، شماره پلاک خودرو، شماره واحد خانه و هر چیزی که برای شما مهم است استفاده کنید. البته شماره نیز باید قابل تغییر باشد، مثلاً نمی توانید شماره ملی خود را تغییر دهید.

در ادامه، آیا واقعا فکر می کنید که یک شماره موبایل خوش شانس می تواند شانس و سرنوشت فرد را تغییر دهد؟ از این روش برای اهداف سرگرمی استفاده کنید و ببینید آیا واقعاً برای شما خوش شانسی می آورد یا خیر. شما باید شماره را دوست داشته باشید زیرا از آن استفاده می کنید

8، 18، 28، 38، 54، 68، 80، 84، 88، 99، 168 و 108 همگی اعداد خوبی هستند، دلیل خوش شانس بودن شماره 8 این است که اگر کلمه (patt) را بگویید مانند "faat" به نظر می رسد. به معنای رفاه و فراوانی

نحوه انتخاب شماره موبایل خوش شانس به روش فنگ شویی

13 نکته برای پیدا کردن بهترین شماره موبایل

آیا می دانید که اعداد برای شکل دادن، تغییر یا تأثیرگذاری بر شانس شما قدرتمند هستند؟ اعداد مربوط به شما هستند و اگر بتوانید آنها را به درستی انتخاب کنید، شانس و اقبالی همراه آنهاست.

وقتی بدانید چگونه این اعداد را انتخاب کنید، زندگی شما پر از شادی خواهد شد. در روش فنگ شویی، اعتقاد بر این است که شماره تلفن همراه می تواند سرنوشت شما را خراب کند یا بسازد. بنابراین، اگر شماره تلفن همراه مناسب را انتخاب کنید، می تواند در نوع شانس شما نقش داشته باشد.

در این مقاله به نحوه انتخاب شماره تلفن همراه خوش شانس به روش فنگ شویی پرداختیم. این مطلب به شما کمک می کند تا شماره تلفن همراه را به درستی انتخاب کنید که مطمئناً برای شما خوش شانس خواهد بود.

1. چگونه اعداد می توانند بر شانس ما در فنگ شویی تأثیر بگذارند؟

طبق فنگ شویی، اعداد خوش شانس حیاتی هستند و می توانند شانس و اقبال شما را تعیین کنند. مشخص شده است که شخصی می تواند انرژی چی فرخنده را به تمام جنبه های تلاش انسان، از جمله خانه ها و دفاتر، جذب کند.

بنابراین، این می تواند تحقق یابد، به ویژه زمانی که یک شماره تلفن همراه خوش شانس را به روش فنگ شویی انتخاب کنید.

اکثر مردم چین به شدت به انتخاب یک شماره موبایل خوش شانس که می تواند شانس و ثروت را جذب کند، اعتقاد دارند. آنها با آن شوخی نمی کنند و در مورد آن مبتکر هستند.

2. شماره تلفن همراه خوش شانس بر اساس تاریخ تولد

شماره تلفن همراه قابل توجه است و باید به آنها توجه کنید. زمانی که مردم گوشی تلفن همراه می خرند، گاهی اوقات به آنها شماره تصادفی داده می شود که با تاریخ تولد آنها مطابقت ندارد.

از این رو باید نگران شماره تلفن همراهی باشید که توسط ارائه دهنده شبکه های حامل به شما اختصاص داده شده است زیرا زمانی که شماره تلفن همراه شما با تاریخ تولد شما یکی باشد شانس و اقبال را تجربه خواهید کرد.

اغلب، بسیاری از آنها شماره های تلفن همراه را انتخاب می کنند که فانتزی هستند. دلیل انتخاب آنها برای جمع کردن آسان آنهاست و فراموش می کنند که این اعداد فانتزی یا اعداد تصادفی ممکن است به نفع انرژی آنها نباشد. هرگز یک عدد فانتزی انتخاب نکنید، بلکه از اعداد مناسب استفاده کنید.

یکی دیگر از دلایل مهمی که برای انتخاب شماره تلفن همراه با تاریخ تولد شما نیاز دارید این است که ما اکنون در عصر دیجیتال زندگی می کنیم، جایی که شما روزانه از تلفن همراه برای انجام تراکنش های بانکی و حتی ارسال پیام از طریق پیام رسان واتساپ استفاده می کنید.

اگر در هر یک از این تاریخ‌های کمتر از هر ماه در سال متولد شده‌اید، نباید شماره 9 را به عنوان کل شماره تلفن همراه انتخاب کنید.

2، 4، 5، 6، 8، 11، 13، 14، 15، 17، 20، 22، 23، 24، 26، 29، و 31.

برای دانستن عددی که با تاریخ تولد شما مطابقت دارد، شماره تلفن همراه را جمع کنید تا یک رقمی به دست آید. به عنوان مثال، اگر شماره تلفن همراه شما 5912348480 است، شماره را به صورت زیر جمع کنید. 5+9+1+2+3+4+8+4+8+0 = 45.

شما تک رقمی خود را با اضافه کردن بدست می آورید. 4+5 = 9. بنابراین عدد 9 باید با تاریخ تولد شما سازگار باشد.

3. نحوه انتخاب شماره تلفن همراه بر اساس تاریخ تولد

اگر تاریخ تولد شما برابر با 1،10،19،28 هر ماه باشد، مجموع آن باید 2،3،4،9 باشد.
اگر تاریخ تولد شما برابر با 2،11،20،20 هر ماه باشد، مجموع آن باید 1،5 باشد.
اگر تاریخ تولد شما با 3، 12، 21، 30 هر ماه باشد، مجموع آنها باید 1، 2، 9 باشد.
اگر تاریخ تولد شما به 4، 13، 22، 31 هر ماه می رسد - مجموع آنها باید 5، 6، 8 باشد.
اگر تاریخ تولد شما به 5، 14، 23 هر ماه می رسد - مجموع باید 1، 6 باشد.
اگر تاریخ تولد شما به 6، 15، 24 هر ماه می رسد، مجموع آنها باید 4، 5، 7، 8 باشد.
اگر تاریخ تولد شما به 7، 16، 25 هر ماه می رسد، مجموع آن باید 6، 9 باشد.
اگر تاریخ تولد شما به 8، 17، 26 هر ماه می رسد، مجموع آنها باید 4، 5، 6 باشد.
اگر تاریخ تولد شما به 9، 18، 27 هر ماه می رسد، مجموع آنها باید 1، 2، 3، 7 باشد.

4. چگونه بررسی کنیم شماره موبایل خوش شانس است یا خیر؟

یکی از بهترین لطف هایی که می توانید در حق خود انجام دهید این است که شماره موبایل خوش شانس خود را بدانید. شماره تلفن همراه شما یک شات ضد شکست برای موفقیت است. این می تواند تغییر بزرگی در زندگی شما ایجاد کند و ثروت، خوش شانسی و موفقیت به ارمغان بیاورد.

همیشه به یاد داشته باشید که هر فرد یک شماره منحصر به فرد دارد که برای او کار می کند. علاوه بر این، واقعیت این است که شماره موبایل نقش مهمی در جنبه های مختلف زندگی ما دارد.

شماره شناسی تلفن همراه به این نتیجه رسید که هر یک از اعدادی که یک شماره تلفن همراه را تشکیل می دهند تأثیر زیادی دارند. به طور مشابه، شماره موبایل شما ممکن است نوع انرژی جذب شده به خانه یا محل کار شما را تعیین کند. آنها می توانند بر " انرژی چی " ما تأثیر بگذارند.

نحوه انتخاب شماره موبایل خوش شانس به روش فنگ شویی

5. شماره موبایل خوش شانس را محاسبه کنید؟

اولین قدم این است که برای جمع‌بندی ارقام شماره تلفن همراهتان یک رقمی به دست آورید. به عنوان مثال، اگر شماره موبایل شما 5163000981 است، آن را 5+1+6+3+0+0+0+0+9+8+1=33 اضافه کنید.

همچنین مجموع را که 33 می شود، بگیرید و با هم جمع کنید = 3+3=6.

تک رقمی شما 6 است. اکنون بررسی کنید که آیا این عدد بر اساس تاریخ تولد یا بر اساس اعداد برای شما خوش شانس است. در زیر اکنون اهمیت هر عدد را در شانس، ثروت و موفقیت خواهیم یافت. این اعداد به عدد کوا معروف هستند.

6. مجموع یک رقمی شماره تلفن ها چه چیزی را نشان می دهد؟

شماره 1

این یک عدد قوی است که نشان دهنده قدرت، فعالیت، انرژی و فرمان است. شماره 1 نیز با موفقیت و نام، شهرت همراه است. عدد مفیدی است که می تواند انرژی مثبت ما را تقویت و فعال کند و ما را سرشار از امید و مثبت کند.

بنابراین، برای کسانی که در تجارت هستند که مایل به داشتن یک شغل موفق هستند، یک عدد عالی است. تنها نقص این است که تعداد معشوق ایده آل نیست.

شماره 2

دو یعنی دو برابر. این یک شماره عشق است که برای افرادی که در روابط عاشقانه هستند ایده آل است. از آنجا که شماره 2 در عشق تجلی پیدا می کند، احساسات گرم و محبت آمیز، امور محتاطانه و رفتار هماهنگ را برمی انگیزد. اگر کاری که انجام می دهید فروش نیز هست، می توانید به سراغ این شماره بروید.

شماره 3

شماره 3 نماد الهام، خلاقیت و توسعه است که مورد نیاز خوانندگان، نویسندگان و هنرمندان است. این عدد برای افرادی که می خواهند به هر طریقی به اهداف خود برسند ایده آل نیست. اگر جاه طلب هستید، از آن دوری کنید.

شماره 4

شماره 4 برای افرادی مناسب است که می خواهند اعتماد، اطمینان و قدرت ایجاد کنند. سرمایه‌گذاری‌های تجاری، شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با انتخاب آن از این عدد استفاده کنند.

مطمئناً، این امر باعث می‌شود که شرکت‌های آنها مورد اعتماد مردم قرار بگیرند و در سرمایه‌گذاران احتمالی برای مشارکت با آنها اعتماد ایجاد کند.

از آنجایی که نشان دهنده اعتماد است، افرادی که در حال ایجاد عشق، شرکای عشقی و خانواده هایی هستند که به دنبال ایجاد هماهنگی هستند نیز می توانند این رقم را انتخاب کنند.

شماره 5

این عددی است که افراد عاشق ماجراجویی یا سفر می توانند انتخاب کنند. تاجر می تواند با این شماره نیز بانک کند. شماره 5 می تواند به افرادی که عاشق تنها ماندن هستند و عاشق مدیتیشن یا یوگا هستند، علاقه مند باشد.

شماره 6

شماره 6 برای افرادی مناسب است که مایل به ایجاد یک رابطه صمیمانه خانوادگی نیز هستند، زیرا قدرت پاک کردن اصطکاک های موجود در خانواده و ایجاد ثبات را دارد. شماره 6 برای کسانی که به دنبال شریک عشقی هستند توصیه نمی شود.

اگر به دلیل شغل خود اغلب سفر می کنید، می توانید شماره را انتخاب کنید تا در سفرها به نفع شما باشد. با این حال، این تعداد برای افرادی که به دنبال عشق جدید هستند بکار نمی آید.

شماره 7

به آن عدد جادویی قدرتمند می گویند. اگر به دنبال یک همتای کامل برای دانش‌آموزان یا یک محقق هستید، شماره 7 بهترین گزینه است. زمانی که می خواهید تعادل را در زندگی پیدا کنید، هفت اغلب مفید است.

شماره 8

شما همیشه به چیزی نیاز دارید که بتواند شما را به سمت برتری سوق دهد. شماره 8 می تواند به عنوان کاتالیزوری عمل کند که می تواند به بهبود شغل شما کمک کند. اگر به دنبال بهبود کار، شغل یا تجارت خود هستید، به عدد 8 به عنوان بهترین عدد بسنده کنید. این تمایل به ثروت دارد.

شماره 9

در میان اعداد دیگر، عدد 9 به عنوان عدد خوش شانس شناخته می شود. همچنین برای نشان دادن سخاوت استفاده می شود. به عنوان یک عدد خوش شانس، می تواند ثروت به همراه داشته باشد. برای افرادی که مشکلات سلامتی دارند مناسب نیست.

نحوه انتخاب شماره موبایل خوش شانس به روش فنگ شویی

7. شماره موبایل خوش شانس طبق اعداد

اعداد شناسی تأثیر مهمی بر تلفن همراه دارد زیرا نتیجه زندگی شما را تعیین می کند. شماره های تلفن همراه خوش شانسی وجود دارد که توسط عددشناسی تجویز شده است.

بر اساس اعداد شناسی، اعداد بد را حذف کنید و از هر شماره تلفن همراه با این ارقام پرهیز کنید: 4 و 7 چه مفرد و چه هر دو با هم. 4 به معنای مرگ است، در حالی که 7 تنش، درگیری یا شکاف را نشان می دهد که ممکن است منجر به اختلاف شود.

هر کد سریالی که به گوشی یا مدل گوشی متصل است (مثلاً S4 یا S7 روی آن) را یادداشت کنید. تنها استثنا برای صفحه کلید معمولی است که قابل قبول است.

در حال حاضر، شماره های تلفن همراه خوش شانس بر اساس اعداد وجود دارد. ممکن است مدام بپرسید که ارقام شانس موجود در شماره موبایل چیست؟ آنها 1، 2، 3، 6، 8 و 9 هستند!

8. نحوه محاسبه دستی شماره تلفن همراه

گاهی اوقات، زمانی که بیش از یک شماره موبایل دارید، دانستن خوشبختی (شماره های تلفن همراه مطلوب) ممکن است گیج کننده باشد. به همین دلیل است که در این جنبه، نحوه محاسبه دستی شماره های تلفن همراه فرخنده را با توجه به اعداد بیان می کنیم.

ماهیت ساده شماره موبایل شما می تواند نشان دهد که شما یک حالت واقعی هستید و همچنین می توانید بهترین انرژی را از آن جذب کنید.

محاسبه آن آسان است، وتنها کاری که انجام می دهید این است که تمام ارقامی را که شماره موبایل شما را تشکیل می دهند جمع کنید و هر آنچه که به دست آوردید، عمدتاً به صورت دو رقمی، دوباره دو رقم را جمع کنید تا یک عدد واحد بدست آورید.

به عنوان مثال، اگر شماره موبایل شما 9345270132 است، آن را جمع کنید و 9+3+4+5+2+7+0+1+3+2=36 دارید. دو رقمی که با هم جمع کردید را اضافه کنید، 3+6 = 9. تک رقمی به دست آمده کمک می کند تا بدانید شماره موبایل شما خوش شانس است یا بدشانس.

با این کار می‌دانید که شماره‌های تلفن همراه را به صورت دستی محاسبه کنید!

9. شماره شانس فنگ شویی من چیست؟

برای دانستن شماره شانس فنگ شویی خود، به سادگی شماره موبایلی را که با زندگی شما مطابقت دارد پیدا کنید. به عبارت دیگر، شماره شانس فنگ شویی شما عددی است که با تاریخ تولد و نامی که شماره شانس شما است هماهنگ یا همخوانی دارد.

سازگاری در تعیین عددی که برای شما کار خواهد کرد حیاتی است.

فنگ شویی تعدادی اعداد خوش شانس را ارائه می دهد که ظرفیت جذب انرژی مثبت در خانه یا محل کار شما را بدون دخالت دارند. این اعداد 1، 2، 3، 6، 8 و 9 هستند. اهمیت این اعداد در بالا ذکر شده است.

10. کدام شماره موبایل برای تجارت خوب است؟

در دنیای تجارت، رقابت ممکن است گاهی اوقات سخت باشد که ممکن است رشد کسب و کار را مانند دیگران محدود کند. اما راهی برای خروج وجود دارد. اعدادی وجود دارد که صاحبان مشاغل می توانند انتخاب کنند که به نفع آنها باشد.

این اعداد به عنوان پلی برای دریافت خوش شانسی و انرژی مثبت خواهند بود. شماره 5 را در بین شماره موبایل خود رزرو کنید که جزئیات کسب و کار شما مانند شماره تماس و کارت ویزیت را نشان می دهد.

برخی دیگر از اعداد نمادین 1 و 9 هستند. شما می توانید در مورد آنچه که این اعداد در بالا نشان می دهند بیشتر بدانید.

11. بهترین ترکیب برای شماره موبایل چیست؟

با توجه به فنگ شویی، بهترین ترکیبات برای شماره موبایل در زیر ذکر شده است:

282 288 256 393 399 359 343 687 277 625 686 868 688 494 949 954 459 499 7226 7226 434، 939، 953.

توجه: ترتیب به جای ترکیب ناچیز است.

باور کنید، این بهترین ترکیب ها خوش شانس هستند و باید در شماره تلفن همراه شما منعکس شوند.

12. چگونه بفهمم شماره موبایل من برای من خوش شانس است؟

اولین قدم این است که برای جمع‌بندی ارقام شماره تلفن همراهتان یک رقمی به دست آورید. به عنوان مثال، اگر شماره موبایل شما 8984103264 است، آن را 8+9+8+4+1+0+3+2+6+4=45 اضافه کنید.

همچنین جمع کل را که 45 می شود، بگیرید و با هم جمع کنید= 4+5=9.

تک رقمی شما 9 است و باید با تاریخ تولد شما هماهنگ باشد، اگر این عدد بر اساس DOB شما خوش شانس است، جدول بالا را بررسی کنید.

13. از چه شماره های موبایل بدشانسی اجتناب کنیم؟

برخی از شماره های تلفن همراه بدشانس که باید از آنها اجتناب کنید، شماره تلفن هایی هستند که با شماره های زیر ارائه می شوند و در آخرین موقعیت ظاهر می شوند. شماره موبایل شما را پایان می دهند. این اعداد 888 یا 000 یا 8 یا 00 یا 0 هستند.

در اعداد شناسی، وقتی شماره تلفن همراه شما به هر یک از این دو عدد ترکیبی ختم می شود، ممکن است بدشانسی به همراه داشته باشد. اعداد 13، 18، 29، 36، 40، 44، 48، 63، 92 زیرا باید از این اعداد اجتناب شود.

در نتیجه

مردم چین اعتقاد زیادی به انتخاب شماره تلفن همراه مناسب و خوش شانس دارند. آنها در انتخاب خود دقت می کنند.

آن‌ها به خاطر تطبیق شماره تلفن همراه، چیزهای خوبی مانند سلامتی، شادی، هماهنگی، صلح، انرژی و موفقیت را در زندگی تجربه می‌کنند.

به همین ترتیب، می توانید امروز را با تغییر ثروت خود از طریق انتخاب شماره موبایل خوش شانس شروع کنید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها