فنگ شویی برای ازدواج چه پیشنهادی دارد؟

21/فروردین/1402 وبلاگ
بدون دیدگاه

فنگ شویی برای ازدواج چه پیشنهادی دارد؟ فنگ شویی روش باستانی چینی است که به افزایش جریان سودمند انرژی چی و انرژی مثبت در محیط خانه کمک می کند و همانطور که می دانید انرژی دائما باید در حرکت باشد در غیر اینصورت اثرات منفی در محیط ایجاد می کند. همانطور که هوای تازه، آب گوارا و غذاهای سالم بدن ما را تغذیه می کند، در واقع انرژی چی، زندگی و حیات ما را تغذیه می کند. از این رو فنگ شویی برای ازدواج به شما انگیزه و نگرشی میدهد تا روابطتان را مدیریت کرده و مراقب آن باشید.

یکی از اصلی ترین عوامل فنگ شویی برای ازدواج تعیین نقاط مشخصی در منزل است که تأثیر بیش تری بر روی ازدواج دارد. اگر این نقاط به هم ریخته و یا دارای انرژی راکد باشند به سختی میتوان روابط خوب را در حوزۀ ازدواج و یا زندگی زناشویی جذب کرده و آنرا نگه داشت. همچنین از دیدگاه علم فنگ شویی نقاطی از منزل که در آن جریان انرژی متوقف و یا ضعیف شده باشد، احساس خستگی،افسردگی و عدم تمرکز ایجاد می کند.

بر اساسی قوانین فنگ شویی تمام وسایل با هم مرتبط بوده و بر کیفیت انرژی محیط اثرگذار هستند. همچنین محیط بر افکار و احساسات و حتی رفتارهای انسان نیز تأثیر می گذارد و چیدمان منزل انعکاس دهندۀ روحیه و طرز تفکر کسی میباشد که در آن زندگی میکند.

فنگ شویی برای ازدواج

اگر تصمیم گرفته اید زندگی مشترکتان را تغییر دهید، فنگ شویی میتواند دوست و همراه قدرتمندی برای شما باشد، از اینجا شروع کنید. 

چنانچه در اجرای فنگ شویی اهداف و مسائل زندگی خود را در نظر بگیرید، این خود کلیدی برای موفقیت در اجرای فنگ شویی می باشد و شما شاهد تغییرات شگرفی در حوزۀ خاص مورد نظرتان خواهید بود.

پیشنهاد اول:  فنگ شویی برای ازدواج با هدف گذاری دقیق شروع می شود:

ازدواج کوتاه مدت و بلند مدت برای شما چقدر اهمیت دارد؟

در روابط عاطفی خود خواهان چه ارتباطی هستید؟

هدفتان از ازدواج چیست؟

چه ازدواجی مورد نظرتان است؟

الگوی ازدواج موفق برای شما چه کسانی هستند ؟

 شما باید قبل از هر اقدامی یک برنامه جامع و منظم برای زندگی شخصیتان داشته باشید تا بتوانید با تمرکز بر این برنامه و اهداف مد نظرتان به خواسته های خودتان دست پیدا کنید، این یک جادو یا حرف عجیب و غریب نیست برای اینکه آینده ی خوبی داشته باشید باید دست به قلم شده و اهدافتان را یادداشت کنید. 

فنگ شویی برای ازدواج

پیشنهاد دوم: دومین اصل یافتن نقاط قدرت فنگشویی برای ازدواج است:

نقاط قدرت شما در این بخش، قسمتهایی از منزلتان است که از نظر فنگ شویی بیشترین تأثیر را بر روی ازدواج شما دارد و زمانی که شما بر فنگ شویی این بخش متمرکز باشید امکان موفقیت در امر ازدواج افزایش خواهد یافت.

برطبق  جدول فنگ شویی و لوح پاگوآ که در فنگ شویی از اصول بنیادی می باشد قسمت جنوب غربی منزلتان با ازدواج مرتبط است.

heart  دوره جادوی عشق و احساس heart

کمیت و کیفیت قسمت جنوب غربی،بر روی مسائل مربوط به ازدواج از جمله روابط پایدار و امنیت در زندگی زناشویی و همینطور پیدا کردن شریک زندگی، بسیار مؤثر می باشد. با بررسی قسمت جنوب غربی منزل تان متوجه می شوید حوزۀ ازدواج و روابط عاطفی شما در چه وضعیت انرژیکی قرار دارد، آیا انباشتگی و به هم ریختگی دارد یا تحت تأثیر انرژی معیوبی می باشد، و یا نیاز به تقویت بیشتر دارد .

فنگ شویی این قسمت به شما کمک می کند تا شانس در زندگی عاطفی و عاشقانه تان همراه شما باشد تا لحظه های دشوار را آسان تر سپری کرده و یا شرایط را برای ازدواجی موفق فراهم کنید. موقعیت نقطۀ قدرت شما در مورد ازدواج بستگی به چیدمان وسایل در این بخش دارد، بررسی کنید که این بخش در کدام قسمت منزلتان واقع شده است.

همینطور این بخش را در اتاق خوابتان پیدا کرده و وضعیت آن را بررسی کنید. این قسمت را عاری از هر گونه انباشتگی و به هم ریختگی نمایید . بهتر است در حفظ پاکیزی و نظم این قسمت تلاشی مستر داشته باشید زیرا هر گونه به هم ریختگی در این قسمت میتواند وضعیت ازدواجتان را راکد نموده و از ورود عشق جدید به زندگیتان جلوگیری نماید .

یکی دیگر از تکنیکهایی که برای قدرتمند کردن این نقطه میتوانید انجام دهید، قرار دادن یک میز کانونی در این ناحیه است وبهتر است بر روی آن نمادهایی از عنصر خاک را قرار دهید زیرا بر طبق جدول فنگ شویی و مربع لوشو این بخش مربوط به عنصر خاک است.

در فنگ شویی اشکال مربع شکل و رنگهای زرد و کرم و قهوه ای معرف عنصر خاک هستند. همچنین می توانید بر روی این میز نمادهایی مرتبط با اهداف ازدواج خود را قرار دهید، شامل نماد های عشق ورزی، وسایلی که در روز ولنتاین عشاق به یکدیگر هدیه می دهند، دو قلب قرمز، عکسهای عروسی یا نامزدی و هر نمادی که از آن انرژی عشق را احساس میکنید.

 هدفهای ازدواج و یا شریک زندگیتان را در غالب جملاتی ارزشمند و مثبت با خطی خوانا و زیبا بنویسید و بر روی دیوار این قسمت آویزان نمایید.

پیشنهاد سوم :مسیری برای انرژی چی بوجود آورید:

اگر هدف اصلی شما از اجرای فنگ شویی نشاط بخشیدن به زندگی عشقی و عاطفی است، باید کاری کنید که انرژی چی از در ورودی منزلتان به سمت ناحیۀ قدرت شما در حوزۀ ازدواج هدایت شود. برای این کار باید از شر انباشتگی وسایل در قسمت ورودی رها شوید و مسیری ملایم و روان را برای حرکت انرژی چی به سمت قسمت جنوب غربی منزل و یا اتاق خوابتان درست کنید. برای کنترل انرژی چی میتوانید از ابزارهایی مثل آینه، توپ های کریستالی تراش خورده، گیاهان سبز و یا گل آرایی استفاده نمایید.

فنگ شویی برای ازدواج

پیشنهاد چهارم :بازسازی کنید!

یکی دیگر از دستورات فنگ شویی برای ازدواج پرداختن به مسائل جزئی خانه است که تأثیر زیادی بر روابط عاطفی شما می گذارد، از جمله تعمیرات جزیی و پیش پا افتاده که خیلی هم مهم به نظر نمی آید، مانند:

 درها و پنجره هایی که در قسمت جنوب غربی به سختی باز و بسته می شوند اینها میتوانند پیشرفت زندگی عشقی و عاطفی شما را مختل نماید. 

پنجره های کثیف قضاوت را مشکل می کند و دیدن واقعیت مسائل را برایتان دشوار می سازد.

پنجره های شکسته یا ترک خورده در بخش جنوب غربی، نشانۀ مسلم پایین آمدن انرژی چی در آن نقطه را دارد.

آیینه های کثیف ،ترک خورده و یا لکه لکه شده اثر ناخوشایندی را بر روی بینش شخصی شما در ازدواج می گردد.

لامپ های سوخته ،اسباب و وسایل از کار افتاده و نورپردازی نامناسب در ناحیه جنوب غربی، نقش بسیار مهمی در تنزل شهود و خلاقیت شما در حوزه عشق ورزی و ازدواج دارد.

مشکلات سیستم لوله کشی در این ناحیه (جنوب غربی) نشان میدهد منابع انرژی از منزل شما برای پشتیبانی این قسمت از زندگیتان هدر می رود و برای بهره برداری مفید در این قسمت دچار مشکل هستید.

فنگ شویی ازدواج ، پر طاووس در فنگ شویی ازدواج ، علم فنگ شویی ازدواج ، آموزش فنگ شویی ازدواج ، فنگ شویی ازدواج با نمک و قهوه ، فنگ شویی ازدواج عنصر خاک ، فنگ شویی ازدواج چیست ، ازدواج عنصر خاک و آتش در فنگ شویی ، منطقه ازدواج در فنگ شویی ، فنگ شویی برای ازدواج ، قوانین فنگ شویی برای ازدواج ، فنگ شویی برای جذب ازدواج ، ازدواج با فنگ شویی ، فنگ شویی جذب عشق و ازدواج ، ازدواج عنصر خاک و چوب در فنگ شویی ، ازدواج عنصر خاک و فلز در فنگ شویی ، ازدواج در فنگ شویی ، فنگ شویی عشق ازدواج ، ازدواج عناصر فنگ شویی ، فنگ شویی عشق و ازدواج ، فنگ شویی رابطه و ازدواج .

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها