چطور محل ثروت و رفاه در خانه پیدا کنیم؟

9/فروردین/1402 وبلاگ
بدون دیدگاه

چطور محل ثروت و رفاه در خانه پیدا کنیم؟ یکی از راه های جذب ثروت و رفاه این است که محل رونق فنگ شویی را در خانه خود پیدا کنید و طبق اصول فنگ شویی اشیا و رنگ های مناسب را به آن اضافه کنید. محیط اطراف ما تأثیر قدرتمندی بر آنچه ما به زندگی خود جذب می کنیم دارد. وقتی انرژی اطراف ما مسدود یا نامتعادل باشد، رفاه، سلامتی و روابط ما می تواند تحت تأثیر نامطلوب قرار گیرد. این به ویژه زمانی مهم است که آن انرژی مسدود شده در منطقه ای باشد که من آن را "محل رفاه" شما می نامم. بهبودهای فنگ شویی جریان انرژی مثبت را باز می کند، تأثیرات منفی را از بین می برد و به شما امکان می دهد رفاه و فراوانی را که شایسته آن هستید جذب کنید.

نقشه باگوا

باگوا نمودار نقشه برداری است که برای نقشه خانه شما و یافتن "مکان شکوفایی" شما استفاده می شود. باگوای مدرن شبکه ای است که با 9 جنبه حیاتی زندگی شما مطابقت دارد. برای استفاده از این شبکه، در جلوی درب منزل خود بایستید و نقشه را در مقابل خود نگه دارید. به نقشه باگوا نگاه کنید و ثروت را پیدا کنید/ منطقه رفاه در گوشه سمت چپ بالای خانه شما. این "مکان رفاه" شماست.

چه اتاقی "جایگاه رفاه" شما را اشغال می کند؟ اگر آن اتاق نادیده گرفته شود، به هم ریخته یا خالی باشد، رفاه شما محدود شده و تحت تأثیر منفی قرار خواهد گرفت. اگر آن اتاق تمیز، مرتب و پر از اشیا و وسایلی است که به شما احساس رفاه می‌کند، دقیقاً همان چیزی است که شما را به زندگی خود جذب خواهید کرد.

در اینجا چند راه خاص برای بهبود "مکان ثروت و رفاه" در خانه شما وجود دارد:

آیا آشپزخانه شما در محل ثروت است؟

غذا در فنگ شویی با ثروت همراه است، بنابراین یک کاسه پرتقال یا سیب را روی پیشخوان بگذارید تا نماد رفاه باشد. آشپزخانه را با دقت تمیز نگه دارید. هرچه شعله های بیشتری روی اجاق گاز خود داشته باشید، رفاه بیشتری را جذب می کنید، بنابراین یا یک آینه پشت اجاق گاز آویزان کنید تا مشعل ها را منعکس کند و به طور نمادین آنها را دو برابر کنید، یا یک دمنوش براق روی اجاق گاز قرار دهید تا مشعل ها را منعکس کند.

چطور محل ثروت و رفاه در خانه پیدا کنیم؟

آیا حمام شما در محل رفاه است؟

درب توالت و درب اتاق را بسته نگه دارید تا به طور نمادین "دارایی خود را در توالت تخلیه نکنید". و برای اینکه آب موجود در این اتاق ثروت شما را از بین نبرد، یک شی قرمز رنگ به عنوان عنصر آتش یا یک شی قهوه ای برای نشان دادن عنصر زمین اضافه کنید و به طور نمادین آب اضافی را "خشک کنید".

آیا گاراژ شما در محل رفاه است؟

به هم ریختگی را پاک کنید تا بتوانید ماشین ها را در آنجا پارک کنید. فقط مواردی را که واقعاً استفاده می کنید ذخیره کنید. دیوارها را رنگ آمیزی کنید یا با رنگ های قرمز یا نارنجی تزئین کنید. پوسترها یا چاپ هایی با تصاویری که احساس ثروت و رفاه می کنند را نزدیک دری که گاراژ را به خانه متصل می کند، آویزان کنید.

آیا اتاق نشیمن یا اتاق خانواده شما در محل رفاه است؟

اشیای ارزشمند خود را در این اتاق به نمایش بگذارید تا نمادی از ثروت باشد، مانند کریستال، مجموعه های ارزشمند، هنرهای زیبا. گیاهان سالم را در گلدان های زیبا اضافه کنید تا نمادی از شکوفایی ثروت باشد. اگر گیاهان می میرند، فوراً آنها را با گیاهان سالم جایگزین کنید تا ثروت خود را در حال رشد نگه دارید.

آیا اتاق غذاخوری شما در محل رفاه است؟

غذا و مهمان با ثروت همراه است. آینه ای آویزان کنید که منعکس کننده میز ناهارخوری شما باشد و به طور نمادین ثروت خود را دو برابر کنید. اقلام ارزشمندی مانند کریستال، نقره و چینی را در اتاق نگه دارید تا نشان دهنده انباشت مداوم ثروت باشد.

چطور محل ثروت و رفاه در خانه پیدا کنیم؟

آیا اتاق خواب شما در محل ثروت است؟

آثار هنری که آب را به تصویر می کشد، مانند رودخانه ها و جویبارها را آویزان کنید. آب نشان دهنده جریان فراوانی است، بنابراین مطمئن شوید که تصویر آب در هنر شما در اتاق شما جاری است. هنری که نشان می‌دهد آب بیرون می‌آید، نشان‌دهنده رفاه است که خانه شما را ترک می‌کند.

ایوان یا تراس شما در محل رونق است؟

مبلمان فضای باز با کیفیت بالا را برای این فضا انتخاب کنید و آن را در تمام فصول در اینجا نگه دارید. در طول فصل رشد، گل های قرمز یا بنفش را در گلدان های سرامیکی قرمز بکارید، زیرا گیاهان و گل ها نشان دهنده فراوانی هستند. برای جذب انرژی چی به خانه خود یک بادزنگ ، پرچم یا لانه پرنده آویزان کنید.

در جایگاه رفاه شما چیست؟ از پیشرفت های فنگ شویی در محل رفاه خود استفاده کنید، و ثروت و رفاه را به زندگی خود وارد خواهید کرد که بسیار شایسته آن هستید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها