فنگ‌شویی از كجا به ايران رسيده است؟

18/بهمن/1402 وبلاگ
بدون دیدگاه

فنگ‌شویی از كجا به ايران رسيده است؟  در زبان فارسی مفهوم لغوی دو کلمه چینی فنگ و شویی به معنای باد و آب می‌باشد.

فنگ شویی یعنی هماهنگی محیط خانه، یا محل کسب‌وکار خود مطابق با 5 عنصر (باد، آب، آتش، فلز، چوب) که در زندگی ما در جریان است؛ چیدمان شود.

نبود هماهنگی بین این انرژی‌ها باعث آشفتگی و حال بد در زندگی و کسب‌وکار ما می‌شود؛ یعنی به‌طورکلی فنگ‌شویی به ما کمک می‌کند تا انرژی‌های آسمانی را به‌طور درست و اصولی در زندگی خود به گردش درآوریم تا به موفقیت، سلامتی، ثروت و حال خوش‌دست پیدا کنیم.

فنگ‌شویی یکی از علم‌های قدیمی دوران چین باستان است که کار اصلی آن برقراری تعادل و هماهنگی انرژی‌های طبیعی با محیط اطراف ما می‌باشد؛ بنابراین تأثیرات فنگ‌ شویی خوب به معنای موفقیت در حوزه‌های مختلف زندگی و فنگ‌شویی بد به معنای شکست یا بداقبالی است.

از فنگ‌شویی در چه جاهايی می‌توان استفاده كرد؟

ما می‌توانیم از قوانين فنگ‌شویی در چیدمان مناسب اشیا خانه، محل كار، ساختمان‌های مسکونی، تجاری، باغ و غیره استفاده کنیم که اگر هماهنگی به‌طورکلی در انرژی مثبت «چی» پدید آید بر اساس آن، بهترین اثر بر سلامتی، شادی و موفقیت‌های تحصیلی، روابط عاطفی، مالی، کسب‌وکار ایجاد می‌شود. در اصل فنگ‌شویی باعث رشد حال و هوای زندگی ما می‌شود.

در فرهنگ چینی، باد و آب سمبل سلامتی هستند که درگذر زمان تا به امروزه با نوع زندگی بشر تطبیق یافته و در بسیاری از کشورها به اجرا درآمده است.

فنگ‌شویی از كجا به ايران رسيده است؟

یکی از این دانش‌های کهن چین فنگ‌شویی می‌باشد‌ که تاریخچه‌ی آن به مردم چین باستان بـازمی‌گردد. امـا توانسته در سراسر دنیا توجه افراد مختلف را به خود جلب کند.

امروزه فنگ شویی در دسترس همه قرار دارد و هر کس می‌تواند به فراخور سبک زندگی خود از این دانش بهره ببرد. علاوه بر این زندگی جدید شهری و نحوه‌ی گسترش ساختمان‌ها در هر کشور نوع خاصی از فنگ‌شویی را طلب می‌کند.

در فنگ شویی جریان درست انرژی طبیعی ملقب به آسمان و تمام انرژی‌های دیدنی منسوب به زمین هستند زمانی که وحدت بین زمین و آسمان با انسان‌ها وجود داشته باشد به این معنی است که انرژی الهی یا انرژی چی یا کی در زندگی ما انسان‌ها مدام در حال حرکت است.

 جریان درست انرژی الهی سلامتی و موفقیت را برای ما به همراه دارد اما زمانی که این وحدت به هر دلیلی وجود نداشته باشد این انرژی نمی‌تواند به‌راحتی در زندگی ما جریان داشته باشد درنتیجه بیماری، فقر، ناهماهنگی و بی‌تعادلی ایجاد می‌شود.

قوانين فنگ‌شویی شامل چه مباحثي است؟

در پس قوانین به‌ظاهر ساده فنگ‌شویی، مجموعه‌ای از مطالعات وسیع وجود دارد که شامل جریان انرژی چی، برقراری
توازن میان ویژگی‌های یین...مؤنث... و یانگ...مذکر... پنج عنصر چینی، زمین (خاک)، فلز، آب، جنگل (چوب) و آتش که بر اساس هشت جهت اصلی زمین بررسی می‌شود.

علم فنگ‌شویی با به جریان انداختن انرژی چی در محیط اطراف ما، این تعادل و هماهنگی را در زندگی ما به وجود می‌آورد.

فنگ شویی هنر چیدمان اشیاء در قسمت‌های مختلف خانه یا محل کار بر اساس جریان انرژی چی است که در هر قسمت از فضا روی حوزه مختلف زندگی ما تأثیرات متفاوتی دارد.

این امر تعادل و هماهنگی را به‌گونه‌ای ایجاد می‌کند که در کار، ازدواج، زندگی روزمره، جمع‌آوری ثروت به موفقیت دلچسبی برسیم و یک حال خوب را در زندگی تجربه کنیم.

علم فنگ‌شویی دانشی است که به ما تعلیم می‌دهد چگونه در هر یک از فضاهای خاص ازجمله خانه، دفتر کار، باغ و یا هر فضایی که به زندگی انسان مربوط می‌شود، ازلحاظ انرژیکی هماهنگی برقرار کنیم.

آیا نمادها در فنگ شویی باعث جذب ثروت فراوان می‌شود؟

یکی از شیوه‌هایی که از ديدگاه فنگ‌شویی می‌تواند انرژی‌های پول‌سازی را در خانه افزایش دهد، قرار دادن نمادهای ثروت در منزل است. چینی‌ها بر این باورند که اگر یکی از نمادهای ثروت فنگ‌شویی مثل ظرف سکه، مجسمه‌های کوچک طلایی و مجسمه ماهی در فضای خانه در بخش‌های ثروت قرار بگیرد می‌تواند تأثیر زیادی در افزایش تفکر خلاقانه و جذب سرمایه و رفاه به محیط خانه باشد.

معرفی برخی نمادهای فنگ‌شویی:

در فنگ‌شویی نمادها و سمبل‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند زیرا انرژی پنهان در آن‌ها بر روی حوزه‌های مختلف زندگی تأثیرگذار است، به‌عنوان مثال : اگر نماد غمگینی (مانند یک دسته‌گل خشکیده) را در قسمتی که مربوط به شریک زندگی‌تان باشد قرار دهید بر روی روابط شما تأثیرگذار خواهد بود و نتایج تخریب‌کننده‌ای را بر جای می‌گذارد.

در ادامه برخی از نمادهای پرکاربرد در علم فنگ‌شویی را به‌صورت اختصاصی معرفی خواهیم کرد و درباره‌ی خصوصیات آن‌ها صحبت خواهیم کرد و همان‌طور می‌توانید برای دانستن بیشتر راجب نمادهای فنگ‌شویی می‌توانید کتاب الکترونیکی نماد های فنگ شویی را از قسمت محصولات خریداری کنید

1- کریستال آماتیس

2- آیینه باگوآ

3- بامبو

4- سکه های چینی

5- وزغ سه پا

6- کشتی ثروت

7- کاسه تبتی

8- نعل اسب

9- گره‌ی سوفی

10- بودای خندان

چه چیزهایی در فنگ شویی یاد می‌گیریم؟

1- چگونه منزلتان رو فنگ‌شویی كنيد و متوجه می‌شوید چه بناهایی فنگ‌شویی و انرژي خوبي دارند و چه بناهایی فنگ‌شویی بدي دارند.

2- فنگ‌شویی یکی از ابزارهايی برای از بين بردن مشكلات شما می‌باشد.

3- در اين  آموزش فنگ شویی شما یاد می‌گیرید به‌صورت جامع و كامل اجرای نقشه فنگ‌شویی منزلتان را بکشید و مشكلات كميتی نقشه منزل خود را به‌صورت کاملاً حرفه‌ای انجام دهید.

4- با اين دوره‌ها  و آموزش فنگ شویی  كه از سايت تهیه می‌کنید شما يكي از مجرب‌ترین مشاورين فنگ‌شویی در ايران خواهيد شد.

فنگ شویی معجزه ای برای زندگی بهتر

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها