فنگ شویی در فصل پاییز

17/دی/1402 وبلاگ
بدون دیدگاه

فنگ شویی در فصل پاییز: فصل پاییز فصل برداشت ،پالایش رهایی از گذشته و به ثمر رسیدن زحمات است در فنگ شویی عنصر خشکی در این فصل رو به افزایش بوده و در نتیجه درونگرایی و مشکلات کبدی و خشکی مفاصل از عمده مواردی است که در فصل پاییز شاهد آن خواهیم بود .

6 راه برای لذت بردن از فصل پاییز در فنگ شویی

تمهیداتی در فصل پاییز از قدیم در بین ما ایرانیان رواج داشته که با انجام و رعایت اونها میتونیم خشکی پاییز رو تبدیل

گرمای انرژی بخش حیاتی کنیم.

  1. خندیدن زیاد
  2. مصرف ترشی جات
  3. مصرف ادویه جات
  4. استفاده از رنگهای شاد ،پاییزی کاهش رنگهای بین مثل سفید، طوسی و مشکی
  5. مصرف میوههای پاییزی مثل انار، خرمال، مرکبات
  6. مصرف انواع آش ها و سوپ ها

با فنگ شویی پاییز را شاد بگذرانید

  • گلها و برگهای خشک شده و مرده تابستان را از بخشهای مختلف محل زندگیتان جمع آوری کنید آنها انرژی چی مرده محسوب میشوند و برکت را از زندگیتان دور می کنند.
  • یک ظرف سیب قرمز تازه در آشپزخانه خود قرار دهید تا نماد این باشد که سفره شما هرگز خالی نخواهد شد و همیشه می توانید از پس مخارج خانواده خود برآیید
  • تار عنکبوت را قبل از پوشاندن آن برای زمستان از محل زندگیتان پاک کنید زیرا آنها نماد انسداد و گیر افتادن هستند و نمی گذارند به جلو حرکت کنید
  • حتی اگر هوای بیرون سرد است ، در ماههای پاییز گاهی اوقات پنجرههای خود را باز کنید تا هوای تازۀ پاییزی وارد شود
  • برگهای مرده و خشک شده را از جلوی منزل و حیاط و سقف خانه خود بردارید زیرا آنها نمایانگر چی مرده در محدوده خانه شما هستند.
  • فصل پاییز ما را به کاهش سرعت و لذت بردن از ثمرات زندگیمان دعوت میکند روزها کوتاه تر و شب ها طولانی تر میشوند و این باعث میشود تعادل بهتری بین زندگی اجتماعی و خصوصی خود برقرار کنیم.
  • اگر احساس میکنید یکی از جنبه های زندگی شما وقت و توجه بیش از حد را می طلبد، پاییز بهترین زمان برای انجام برخی تغییرات فنگ شویی در خانه شما است.

اين مقاله میتواند به شما کمک کند در حالی که همچنان مشغول کارهای روزانه هستید، برای دوستان و خانواده خود وقت بگذارید.

با فنگ شویی تعادل را در فصل پاییز برقرار کنید

فصل پاییز ما را به کاهش سرعت و لذت بردن از ثمرات تلاشهایمان دعوت میکند روزها کوتاه تر و شب ها طولانی تر می شوند و این باعث میشود تعادل بهتری بین زندگی عمومی و خصوصی خود برقرار کنیم.

اگر احساس میکنید یکی از جنبه های زندگی شما وقت و توجه بیش از حد را میطلبد این زمان مناسب برای انجام برخی تغییرات فنگ شویی در منزلتان .است در این مقاله چند پیشنهاد وجود دارد که میتواند به شما کمک کند در حالی که مشغول کار هستید، برای دوستان و خانواده خود نیز وقت بگذارید.

قدرت گلها را در پاییز جدی بگیرید

هیچ چیز پاییز را مانند رنگهای گرم گلهای داودی، همیشه بهار ، و نسترن به تصویر نمی کشد.

گلدان های از این گلها را در هر بخشی که در آن بخشها استرس و فشار بیش از حد را احساس می کنید ، قرار دهید.

میزان نور در فصل پاییز از نظر فنگ شویی

لامپ های روشن را برای مواردی با توان کمتر تغییر دهید فعال بودن در تابستان آسان تر است زیرا نور خورشید افزایش می یابد. اکنون که پاییز است ، شما باید سطح نور را پایین بیاورید نور ملایم به شما کمک می کند سرعت خود را کاهش داده و از لذتهای ساده تری مانند یک فنجان چای صبحگاهی یا موسیقی آرامش دهنده در عصر لذت ببرید.

با جریان زندگی هماهنگ باشید

افزودن آبنما به محل کار و زندگیتان به شما کمک میکند تا در محل کار از کارتان لذت ببرید و گشایشهایی را نیز در کارتان ایجاد نماید و صدای جریان آب در خانه میتواند تردیدها و ترسهای آزار دهنده ای را که در ساعت های کاری همراه شما بوده است را رها کنید.

روابط اجتماعی خود را پالایش کنید

اگر احساس می کنید زندگی اجتماعی شما انرژی شما را کم میکند، لیست دوستان را به روز ،کنید اینکار شما را نسبت به دوستانی که واقعاً برای آنها ارزش قائل هستید، در مقابل افرادی که فقط تحمل می کنید ، آگاه می سازد. 

27 تغییر را در فصل پاییز انجام دهید

اگر برای انتقال به پاییز مشکل دارید، 27 مورد را در خانه خود تغییر دهید. چرا 27؟ زیرا عدد 9 به عنوان طول عمر در شویی در نظر گرفته میشود و ضرب آن در سه که عدد تغییرات است، یک رشته پیوسته از تغییرات فرخنده را به زندگی شما دعوت میکند.

بر روی هدفهایتان متمرکز باشید

آیا حتی پس از اینکه به خانه آمدید کنار گذاشتن کار سختی دارید؟ در گوشه سمت چپ اتاق خواب خود در بخش شمال غربی یک قفسه درست کنید و سپس یک گلدان یا مجسمه زیبا روی آن قرار دهید. این به شما کمک می کند افکار خود را به یک سطح بالاتر برسانید.

استفاده از عکسهای خانوادگی

گاهی اوقات تمایل به پیش افتادن در کار باعث میشود از افراد و عزیزانی که برای شما ارزشمند هستند، غافل شوید نمایش عکس عزیزانتان در گوشه سمت راست میز کار میتواند به شما کمک کند تعادل بهتری بین محل کار و خانواده برقرار کنید.

ایجاد مرز بین کار و استراحت

اگر چاره ای جز نگه داشتن میز کار در اتاق خواب خود ندارید ، بین خواب و میز کارتان های مانعی ایجاد کنید. قرار دادن یک پاراون میتواند کمک کند تا هنگام خواب در تختخواب ، میز کار خود را نبینید.

جیدمان سرویس بهداشتی در فصل پاییز

سرویس بهداشتی بر روی سلامتی شما مؤثر است این فضا را با نور ملایم حوله های کرکی و پادری مناسب این فضا را جذابتر کنید. صابون ، شمع و لوسیونهای خوشبو را اضافه کنید که برای حس بویایی شما خوشایند هستند. وسیله ای موزیکال که با یک موزیک آرامش بخش موسیقی تنظیم شده است میتواند حمام شما را از یک فضای سودمند به مینی استخر آبگرم تبدیل کند که در آن احساس آرامش و راحتی داشته باشید.

سپاسگزاری

بهترین راه برای لذت بردن از ثمرات زحماتتان تأیید آنها است لیستی از 27 موردی که به خاطر آنها سپاسگزار هستید را تهیه کنید و سپس این لیست را در یک پاکت قرمز قرار داده پاکت را زیر بالشت خود بگذارید و آن را تا زمان انقلاب زمستانی در آنجا نگه دارید اینکار به برکات زندگیتان قدرت و پویایی داده و آنها را افزایش خواهد داد ، و به شما این امکان را میدهد که از برکات پاییز نهایت لذت را ببرید.

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها