فنگ شویی انباری

25/بهمن/1402 وبلاگ
بدون دیدگاه

فنگ شویی انباری : انباری‌ در فضاهای مسکونی نقش بسیار مهمی دارند، زيرا مي‌توانند در منسوبات آن قسمت بر طبق لوح باگوآ تأثيرات مخربي روی حوزه‌های مختلف زندگی ما داشته باشد. در فنگ شویی انباری‌ لوازم قدیمی و در حال حاضر غیرقابل استفاده را نگهداری می‌کنیم که انرژی بسیار سنگینی دارند و معمولاً از این فضا به‌طور مرتب استفاده نمی‌کنیم و به همین دلیل نظم و چیدمان این فضا برای ما اهمیت چندانی  ندارد.

در هر صورت انباری باید بانظم و خاصی چیده شود تا انرژی مخربی در این محیط ایجاد نکند. در این مقاله ما به شما 3 روش فنگ شویی پیشنهاد می‌دهیم تا از فضای انباری خود حداکثر استفاده را بکنید:

چیدمان منظم فنگ‌شویی انباری

1- ابتدا برای فنگ شویی انباری‌ خود باید وسایلی که قابل‌استفاده و وسایلی که دیگر به آن‌ها احتیاجی ندارید را از یکدیگر تفکیک کنید در این فرآیند با خود روراست باشید. بسیاری از افراد وسایل زیادی را به امید اینکه یک روز از آن‌ها استفاده کنند، نگه می‌دارند، در صورتی که ممکن است سال‌ها از آن‌ها استفاده نکرده باشند. وقتی چیزی را انبار می‌کنید، حتماً زمان استفاده‌ی آن را مشخص کنید. اگر نمی‌دانید چه زمانی ممکن است از آن استفاده کنید، حذفش کنید.

2- در  فنگ شویی انباری‌ تعیین کنید با وسایلی که لازم ندارید چه کار باید بکنید ابتدا وسایل دور ریختنی را از وسایلی که نمی‌خواهید تفکیک کنید. این وسایل شامل کالاهای آسیب‌دیده‌ای است که قابلیت تعمیر شدن ندارند. پس هر چه زودتر آن‌ها را دور بریزید. حال نوبت به وسایلی می‌رسد که می‌توانید بفروشید.

اگر زمان کافی و علاقه به این کاردارید، وسایل قابل استفاده‌ای را که نمی‌خواهید بفروشید و پولی به جیب بزنید. اگر وسایل فروشی تان کم هستند از طریق اپلیکیشن ها و سایت‌های اینترنتی خرید و فروش اقدام کنید؛ اما اگر تعداد آن‌ها زیاد است، شاید لازم باشد از یک سمساری کمک بگیرید. در نهایت وسایل باقی‌مانده‌ای را که نمی‌خواهید، وقف کنید.

3- گام آخر نظم بخشیدن به وسایل باقی‌مانده در انباری است! وسایلی که درنهایت باقی می‌مانند، وسایلی هستند که مورداستفاده‌ی شما هستند اما فضای کافی برای نگهداری آن‌ها درون فضای اصلی منزلتان ندارید. وسایلی را که زودبه‌زود استفاده نمی‌کنید، در ته انباری و وسایل مورد استفاده‌ی روزانه‌تان را در دسترس قرار دهید.

چطور تشخیص دهیم چه لوازمی را نگه داریم؟

شاید هنگام برسی و جدا کردن لوازم موجود در انباری دو دل باشید و برای دور ریختن آن‌ها شک داشته باشید. می‌توانید در این شرایط سؤالات زیر را از خود بپرسید تا به یک جواب مناسب در این زمینه برسید:

    آخرین بار کی از این وسیله استفاده کردم؟ اگر یک بار در طی سال پیش از آن استفاده‌ کرده‌اید، بهتر است ان را دور بیاندازید.
    آیا از پیدا کردن این وسیله در انباری شوکه شدم؟ این موضوع به معنی این است که، این وسیله به اندازه‌ای که تصور می‌کردید مهم نبوده.
    دلیل نگه داری این وسیله چیست؟ اگر دلیل قانع کننده‌ای برای نگهداری آن پیدا نکردید بهتر است ان را دور بیاندازید.
    آیا این وسیله جايگزين شده است؟ اگر جايگزين بهتری برای آن شیء پیدا کرده‌اید، آن فضا را به لوازم دیگر اختصاص دهید و شیء قدیمی را دور بريزيد.
    آیا این لوازم برای افراد دیگر کاربردی و به‌درد بخور هستند؟ گاهی لوازمی که نگه می‌داریم برای ما کاربردی جز اشغال فضا ندارند. در این شرایط اهدا کردن آن و فروش آن را در نظر داشته باشید. از شبکه‌های اجتماعی نظیر دیوار و… کمک بگیرید و آن را به فروش برسانید و یا آن را به افرادی که می‌دانید از آن وسیله استفاده می‌کنند اهدا کنید.
    آیا فضای لازم برای نگهداری آن را دارم؟ زمانی که جای مشخص و مناسبی برای آن آیتم پیدا نمی‌کنید، شاید بهتر باشد بی‌خیال آن شوید.

فنگ شویی معجزه ای برای زندگی بهتر

پکیج‌های آموزشی فنگ شویی را می توانید از فروشگاه تهیه بفرمایید. 

جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲۵۳۰۱۹۹۵ تماس حاصل نمایید و یا از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها