دستورات فنگ شویی هنگام شکست عاطفی

4/آذر/1402 وبلاگ
بدون دیدگاه

دستورات فنگ شویی هنگام شکست عاطفی : بروز مشکلات عاطفی از به هم خوردن یک رابطه یا از دست دادن عزیزی و مشکلاتی که در روابط با دیگران داریم، برای ما پیش می آید. مشکلات عاطفی یکی از رایج ترین اتفاق هایی است که در زندگی اجتماعی وجود دارد و همه‌ی افراد آن را در روابط مختلفی تجربه می کنند.

عکس العملی که افراد نسبت به این مشکلات نشان می دهند، احساسات "خشم و ناامیدی" است و زمانی که انسان بتواند این احساسات را به خوبی مدیریت کند خیلی زود به زندگی عادی خود بر می گردد در غیر این صورت تعادل روحی فرد را به هم می زند که ممکن است خسارات جبران ناپذیری برای او به جا بگذارد.

برای اینکه بعد از تجربه‌ی چنین شرایطی به زندگی عادی برگردیم کارهایی وجود دارد تا بتوانیم در مدت زمان کوتاه‌تری از دست انرژی منفی که درآن شرایط داشتیم خلاص شویم تا دوباره شادی را در زندگی خود تجربه کنیم.

خیلی از مواقع شخص آسیب دیده به خودش کمک نمی‌کند اما اطرافیان او می‌توانند کارهای خیلی مؤثری در این شرایط برای فرد آسیب دیده انجام دهند.

در فنگ شویی راهکارهایی وجود دارد که می‌توانید در چنین مواقعی از آن ها استفاده کنید و حال خود یا اطرافیانتان را بهتر کنید.

1-هر روز دوش آب نمک بگیرید:

نمک یکی از پاک کننده های قوی است. تصور کنید در آب شور اقیانوس هستید و همه انرژیهای منفی از شما شسته می شود و شما را پاک می کند، از این به بعد صحبت از گذشته تلختان را تمام کنید و با کسی گله و شکایت نکنید، مراقب کلماتتان باشید و به آینده‌ی روشن فکر کنید.

2-رختخواب خود را عوض کنید:

شما حداقل یک سوم از زندگی شبانه روزی خود را در رختخواب می‌گذرانید. بالشت، ملحفه، پتو و تشک انرژی‌های شما را جذب کردند و هر شب مجددا این انرژی را به شما انتقال می دهند، پس لازم است برای تجربیات جدیدتان یک رختخواب دیگری برای خود تهیه کنید.

در صورتی که توانایی اینکار را نداشتید، آنها را در جلوی آفتاب قراردهید و رویه های آنها را نو کنید و ترجیحا رنگ منسوب به انرژی آتش را انتخاب کنید، زیرا در این زمان انرژی فلز در شما زیاد شده و شما نیازمند انرژی هستید که فلز را در شما متعادل کند که انتخاب رنگ قرمز این امکان را فراهم می‌کند.

3- هوای محیط را از انرژی شخصی که قبلا در زندگی شما بوده پاک کنید:

برای این کار می‌توانید از انرژیهای صوتی برای از بین رفتن انرژی‌های کهنه و راکد استفاده کنید، در جاهایی که شما را یاد خاطرات گذشته می اندازد از اصوات پاکسازی کننده مثل زنگوله، دف، بادزنگ استفاده کنید و سر و صدا راه بیاندازید تا انرژیهای کهنه و مانده به لرزه در بیایند و آنها را پراکنده کند.

4- اتاقتان را عوض کنید :

استراحت در اتاقی جدید به شما در دور کردن انرژیها و دلبستگی های گذشته کمک می‌کند، اگر به فنگ شویی تخصصی مجهز هستید و قادر به تعویض اتاقتان هستید، اتاقی را انتخاب کنید که شرایط انرژیکی بهتری دارد، در صورتیکه امکان تعویض اتاقتان را ندارید چیدمان اتاقتان را بطور کلی تغییر دهید و دوباره آنرا بچینید.

5- گذشته را شما رها کنید:

هر چیزی که یادآور خاطرات گذشته است را دور بریزید خصوصا عکسها، آن‌ها می‌توانند شما را درگیر گذشته نگه دارند و از ورود انرژی‌های جدید جلوگیری کنند خصوصا اشیاء فلزی زیرا انرژی فلز می‌تواند تهدیدی غیر محسوس برای انرژی چی باشد، وسایل خاطره انگیز گذشته را دور بریزید و یا آن‌ها را در جعبه‌ای قرار داده و به محیطی خارج از فضای زندگیتان انتقال دهید حداقل تا زمانی که با شرایط جدید و زندگی کردن بدون او هماهنگ شوید. البته بهتر است که زودتر از دست آن‌ها خلاص شوید، چه ذهنی چه فیزیکی.

6- نیایش و شکرگذاری:

لازم است جهت دور کردن انرژی‌های منفی‌ای که در شما نفوذ کرده است از نیرویی برتر کمک بگیرید و از او بخواهید که انرژی مثبت در زندگیتان جاری شود برای این کار در مرکز اتاق و یا منزلتان بایستید، چند تنفس عمیق شکمی انجام دهید و از نظر ذهنی آگاهی خود را به سرتاسر فضای زندگیتان گسترش دهید، اهداف خود را برای پاکسازی محیطی بر زبان آوردید و تجسم کنید زندگیتان آن گونه‌ای که می‌خواهید تغییر کرده است، شمع و عود متناسب با روحیه خود روشن کرده و شکوفه های گل را روی ظرف آبی به نشانه ورود تجربیات جدید شناور کنید.   

به امید روزی که از شر انرژی‌های منفی خلاص شده و در دریای انرژی مثبت شناور بود.

جهت برخورداری از مشاوره های تخصصی فنگ شویی در شرایط خاص به ( مشاوره تکنیکهای فردی) مراجعه کنید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها