آموزش کاربرد استفاده از عنصر آتش در فنگ شویی

20/آذر/1402 وبلاگ
بدون دیدگاه

آموزش کاربرد استفاده از عنصر آتش در فنگ شویی : شاید برایتان جالب باشد که بدانید فنگ شویی در حدود هزاران سال در میان چینی ها رایج بوده گرچه امروزه در فرهنگ غربی محبوب تر می باشد. اگر بخواهیم علم فنگ شویی را با کلامی ساده بیان کنیم باید بگوییم فنگ شویی در اندیشه ی چینی یک نظام قانونی به منظور تنظیم آرایش و جهت گیری فضایی در رابطه با جریان انرژیست. چوب، آتش، زمین، فلز و آب پنج عنصر فنگ شویی هستند که هرکدام با رنگ ها و نماد خاصی نشان داده می شوند. برای یک فنگ شویی ما باید تمام این عناصر را حفظ کنیم تا بتونیم فضایی با انرژی مثبت رو طراحی کنیم. در این مطلب قصد داریم درباره آموزش کاربرد استفاده از عنصر آتش در فنگ شویی برایتان مطالب سودمندی را بیان کنیم. همراه ما باشید.

عنصر آتش در فنگ شویی چه مفهومی دارد؟

آتش توانایی رهبری و اشتیاق را افزایش می‌دهد. در خانه از عنصر آتش برای تقویت بیان‌گری، الهام، و جسارت استفاده می‌شود. در استفاده از آتش تعادل را باید حفظ كرد. استفاده بیش از حد از آن خوب نیست و می‌تواند نشان‌دهنده عصبانیت، پرخاش‌گری، كج‌خلقی، و رفتار فكرنشده باشد. كمبود آتش ایجادكننده سردی عواطف، بی‌هدفی، گنگی، و بی‌ارزشی است.

برای ایجاد آتش در خانه چند شمع و چراغ‌های پرنور به آن اضافه كنید و از نور طبیعی خورشید بیش‌ترین بهره را ببرید. علاوه بر این، وسایل الكترونیكی، تصاویر چاپی حیوانات، رنگ‌های تند مانند قرمز، صورتی، و یا ارغوانی به‌عنوان یك عنصر آتش‌زا شناخته می‌شوند.در ادامه با ما همراه باشید تا آموزش کاربرد استفاده از عنصر آتش در فنگ شویی را برای شما بیان کنیم. آموزش فنگ شویی عناصر میتواند زندگی شما را با تغییرات مثبت روبرو کند.

آموزش کاربرد استفاده از عنصر آتش در فنگ شویی

به طور معمول، عنصر آتش در نواحی جنوب، جنوب غربی، شمال شرقی و مرکز باگوآ فنگ شویی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. همیشه بهتر است که عناصر فنگ شویی را به شیوه ای ظریف بیان کرد با موارد بصری و زیبایی که مناسب با دکور خانه یا دفترتان باشد. بیایید به چندین راه ساده برای کاربرد استفاده از عنصر آتش در فنگ شویی را با هم مرور کنیم.

شمع ها و جاشمعی های قرمز شاخصه اصلی عنصر آتش

البته به جز یک شومینه واقعی، نزدیکترین چیز واقعی به انرژی آتش، شمع ها می باشد! توسط شمع هایی که به طرز ماهرانه ای در جاهای موردنیاز قرار گرفته اند به سادگی می توانید حضور عنصر قدرتمند آتش را به خانه تان بیاورید. برای تقویت انرژی عنصر آتش شمع ها، آنها را در رنگ های عنصر آتش ( قرمز، بنفش، زرد و نارنجی) انتخاب کنید یا به سراغ جاشمعی هایی با این رنگ ها بروید.
شمع ها واضح ترین توصیف عنصر آتش در فنگ شویی ( البته بعد از یک شومینه چوبی ) هستند و همیشه باید در هر خانه ای استقبال شوند! آنها درست مانند یک آتش خوب انرژی را پاک و آرام می کنند، بنابراین قدرت این زیبایی های کوچک را نادیده نگیرید.

رنگ دیوار در عنصر آتش

در فنگ شویی، رنگ یکی از ساده ترین راه ها برای تغییرات مورد نیاز انرژی خانه یا دفترتان می باشد. عنصر آتش در فنگ شویی در چندین رنگ توصیف می گردد، بنابراین برای نقاشی دیواری در جنوب با رنگ بنفش سلطنتی یا نارنجی غروب آزاد می باشید. یا شاید حمام قرمز رنگ مرسومی با رنگ های به شدت براق ایجاد می کنید؟ ببینید که کدامیک از رنگ های عنصر آتش در فنگ شویی – صورتی، زرد، نارنجی، قرمز یا بنفش- می تواند با دکوراسیون موجود شما مناسب باشد و انرژی خانه تان را نیز تقویت کند.

عناصر تزئینی یا گلدان های قرمز رنگ

با اشیا تزئینی متداول مانند گلدان های بلند می توانید حضور قدرتمند عنصر آتش در فنگ شویی را برای خود به ارمغان بیاورید. گلدان هایی با ارتفاع متفاوت انتخاب کنید .

لوازم روشنایی به رنگ های آتش

فنگ شویی خوب وابسته به نور با کیفیت خوب است. وقتی که بدنبال بهترین لوازمروشنایی برای خانه خود هستید، تصور کنید که چگونه طراحی آنها می تواند عنصرآتش در فنگ شویی موردنیاز را به ارمغان بیاورد. این آویزهاینورقرمز روشن توصیفخوبی از عنصر آتش در فنگ شویی می باشند و بسیار جذاب نیز هستند!

پارچه های آتشین رنگ

چه چیزی می تواند ساده تر از آوردن عنصر موردنیاز فنگ شویی با لوازم جانبی دکوراسیون باشد؟ می تواند کوسن ها، روتختی ها، فرش ها یا پرده هایی با رنگ های آتش باشد، همیشه می توانید برای ایجاد یک فنگ شویی خوب در خانه تان، روش بصری زیبایی ایجاد کنید. به سراغ پارچه های طبیعی نارنجی، زرد، بنفش و قرمز مانند ابریشم، مخمل و کتان بروید.

تصاویر و آثار هنری با رنگ های آتشی

اثر هنری زیبایی با رنگ های پر شور عنصر آتش خریداری کنید، خودتان نقاشی کنید یا از هر شی قرمز رنگ خودتان عکاسی کنید. سپس یک قاب قیمت مناسب به رنگ عنصر آتش انتخاب کنید و درمان فنگ شویی خوبی خواهید داشت.

مبلمان قرمز رنگ

چند قطعه از مبلمان قرمز رنگ مطمئنا فضای تان را روشن می کند. انرژی بیشتری برای آن به ارمغان می آورد و همچنین راه حلی عالی برای تزئین با عنصر آتش در فنگ شویی است.

شومینه

اگر در ناحیه عنصر آتش در فنگ شویی ، شومینه ای دارید، شما  فرد خیلی خوش شانسی می باشید. اگر هم از این عنصر آتش در ناحیه فنگ شویی محروم بودید جای هیچ نگرانی و غصه ای نیست شما می توانید شومینه های قابل حمل و نصب را خریداری کنید و این عنصر را به سمت انرزی کثبت منزلتان سوق دهید.

استفاده از انرژی آفتاب در فنگ شویی دکوراسیون داخلی

همونطوری که خورشید باعث ایجاد زندگی در زمین میشه عنصر آتش هم انرژی مثبت رو در فضا به جریان میندازه و بدون آن شادابی و روشنایی وجود نخواهد داشت. همانطور که در قسمت بالای مطلب براتان گفتیم عنصر فنگ شویی آتش با رنگ های عمیق و پررنگ ماند قرمز، نارنجی، زرد، بنفش، قرمز مایل به زرد و صورتی ارائه میشود. بهترین اشکال برای آن مثلث و ستار است و آینه ها نمود خوبی برای آن هستند. شمع های قرمز، لامپ های زرد، آثار هنری شامل آتش یا رنگ های ذکر شده در بالا، موکت ها و فرش های قرمز از وسایلی هستند که کاربرد عنصر آتش را در دکوراسیون نشان میدهند.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها