آموزش فنگ شویی جنوب غربی خانه

3/دی/1402 وبلاگ
بدون دیدگاه

آموزش فنگ شویی جنوب غربی خانه : شاید جالب باشد که بدانید در فنگ شویی باستانی بر اساس شرایط جوی و محیطی زمین ، هر یک از عناصر پنج گانه را به یکی از جهات جغرافیایی اختصاص می دادند که تا به امروز در کلیه متون فنگ شویی به جای خود باقی است . جهت های قطب نما نیز در فنگ شویی مهم هستند. هر جهت (شمال-جنوب-شرق-غرب-شمال شرقی-شمال غربی-جنوب شرقی-جنوب غربی) با یکی از عناصر پنجگانه در ارتباط است و بر هم تاثیر دارند.

افرادی که به علم فنگ شویی و قوانین آن اعتقاد دارند برای جذب انرژی مثبت هنگام دکوراسیون یا حتی هنگام ساختن ساختمان به این جهت ها دقت می کنند.عناصر هر یک از این جهات به این شرح می باشد:

  • آب –> شمال

  • چوب –> شرق، جنوب شرقی

  • خاک یا زمین –> مرکز، شمال شرقی، جنوب غربی

  • فلز –> غرب، شمل غربی

اگر می خواهید درباره فنگ شویی جنوب غربی خانه اطلاعات خود را بالا ببرید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا از مطالب سودمند فنگ شویی جنوب غربی خانه نهایت استفاده را ببرید و آن را در منزل یا محیط کار خود بطور صحیح انجام دهید.

تاثیرات فنگ شویی جنوب غربی خانه

گوشه غربی در علم فنگ شویی ،گوشه ای است که بیشتر متعلق به کودکان است، همچنین این گوشه مربوط به خانواده نیز می شود. عموما کودکان در گوشه غربی و در میان والدین قرار می گیرند. به عنوان گوشه ای که میان مادر و پدر (در فنگشویی جنوب غربی متعلق به مادر و شمال غربی متعلق به پدر است) واقع شده است، این کنج از خانه نیازمند مراقبت و توجه والدین است. در ادامه مقاله درباره آموزش فنگ شویی جنوب غربی خانه بیشتر  توضیح می دهیم.

تاثیر فنگ شویی جنوب غربی بر روابط عاطفی

عشق، روابط و ازدواج، منطقه زندگی است که به منطقه جنوب غربی Bagua در خانه شما متصل است. توصیه می شود همیشه حداقل یکی از درمان ها را در جنوب غربی این حوزه برای تقویت انرژی مورد نظر در روابط خود استفاده کنید اگر شما به دنبال عشق هستید یا می خواهید انرژی تازه ای را که رابطه دوستانه یا ازدواج را سبب می شود تقویت کنید، بعد از تطبیق پلان باگوا با پلان منزل خود و یافتن حوزه جنوب غربی راهکارهایی را انجام دهید که در قسمت زیر به بیان آن پرداخته ایم.

 طبق فنگ شویی جنوب غربی برای بهبود انرژی از چه عناصری باید استفاده کرد؟

عنصر فنگ شویی در ناحیه جنوب غربی بگوا زمین است، بنابراین برای بهبود این ناحیه باید از عناصر زمین یا آتش در واقع عناصری که زمین را تغذیه می کنند استفاده کنید.
تقویت و فعال کردن گوشه جنوب غربی، نقش زن یا انرژی یین یا زنانه خانه را تقویت می کند، این انرژی با ایجاد تعادل می تواند سبب هماهنگی در ازدواج و روابط دوستانه گردد. برای مشاهده ترفندها ی فنگ شویی جنوب غربی همراه ما باشید.

نکاتی که درباره فنگ شویی جنوب غربی باید به آنها توجه کرد

استفاده از اثر هنری

یکی از راه های آسان برای فعال کردن انرژی مثبت در گوشه ی جنوب غربی خانه ، اضافه کردن برخی از آثار هنری است که نشان دهنده زمین، عشق و یا تصاویر جفت از انسان ها و حیوان ها و یا حتی تصاویر خود و همسرتان است.

استفاده از رنگ های آتشین

استفاده از رنگ های آتشین مثل رنگ های عمیق قرمز، بنفش و نارنجی نیز کمک کننده است. همینطور در مورد رنگ در تزئینات هنری توجه داشته باشید و از رنگ های غالب که آب، فلز یا چوب (عناصر دیگر فنگ شویی) پرهیز کنید.

عدم نصب آینه در جنوب غربی خانه

در نقطه جنوب غربی خانه از نصب هر گونه آینه خودداری کنید زیرا طبق علم فنگ شویی استفاده از آینه در این گوشه از خانه توصیه نمی شود.

افزودن عنصر آتش به جهت جنوب غربی

تزئینات هنری، پارچه، و یا حتی یک دیوار لهستانی با رنگ عناصر آتش که شاما رنگ هایی مانند : قرمز، نارنجی، صورتی، زرد یا بنفش. می تواند به آسانی اضافه کردن چند بالشتک و یا اکسسوری در رنگ های آتشین و یا اتصالات وسایل روشنایی با چراغ های قرمز باشد. مبلمان قرمز و یا دیگر رنگ های گفته شده نیز در گوشه ی جنوب غربی ایده خوبی می تواند باشد.

استفاده از روشنایی در جنوب غربی خانه

روشنایی شبیه به آتش، تولید نور می کند از این جهت یک درمان خوب فنگ شویی است که عنصر آتش را فعال کرده و انرژی را در این ناحیه گسترش می دهد. اطمینان حاصل کنید که اندازه، طراحی ناحیه و طراحی سبک روشنایی با طراحی اتاق شما سازگار است و با محیط اطراف هماهنگ می شود همینطور چراغ های بلند می تواند ایده خوبی برای بهبود و تقویت عشق از نظر فنگ شویی باشد.

تزئین به صورت جفت در گوشه جنوب غربی منزل

عنصر زمین ثبات، پایه، تغذیه و حفاظت را به ارمغان می آورد. صحنه طبیعت با دو اردک (یین و یانگ) در منطقه عشق از راهکارهای محبوب برای بهبود انرژی در این ناحیه است .

برای تحقق و تقویت نیروی عشق، با آیتم های آتش و یا آیتم های عنصر زمین در دو جفت فضا را تزئین کنید. این ممکن است شمع های بلند، اقلام دکوری در رنگ های آتش و یا اکسسوری هایی با شکل مربع باشد. حتما از متریال های فلزی، آب و چوب در مناطق جنوب غربی بپرهیزید.

بهترین رنگ دیوار برای جنوب غربی از نظر فنگ شویی

دیوارهای این ناحیه را با رنگ های آتشین و زمینی مانند قرمز، بنفش، زرد، مرجانی یا نارنجی، رنگ کنید.

استفاده از ظروف و دکوریجات کریستالی

قرار دادن هرچیزی از جنس کریستال در این ناحیه به فعال کردن زندگی عاشقانه یا رابطه ی عاشقانه ی شما کمک می کند اردک های ماندارین، پرهایی زینتی ، با رنگ های روشن و سری کاکل دار دارند.

رنگ های شاد مناسب درب جنوب غربی در علم فنگ شویی کدامند؟

در چرخه فنگ شویی عنصر جنوب غربی، خاک است. خاک انرژی مادری و ازدواج را با خود به همراه دارد. بهترین رنگی که می توانید برای عنصر خاک استفاده کنید؛ رنگ زرد کم رنگ است. زرد کم رنگ، فضای ورودی را سرزنده می کند و احساس خوش آمد گویی و مهمان نوازی به مخاطب می بخشد. رنگ های دیگری که فنگ شویی برای درب های ورودی جنوب غربی پیشنهاد می کند خاکی، بژ و خاکستری می باشد.

عنصری که خاک را تغذیه می کند، آتش است پس رنگ هایی که نمایانگر آتش ( قرمز، زرد، بنفش، نارنجی، صورتی، ارغوانی و مرجانی) هستند را میتوانید برای درب های جنوب غربی نیز به کار ببرید.

نکته مهم فنگ شویی منزل با استاد ژاله معروف

با فنگ‌شویی می‌توانید تمام کانال‌های مسدود شده انرژی در طبیعت را دوباره به جریان بیندازید و آن انرژی‌ها را در جهت درست و با انرژی مثبت به سمت خودتان جذب کنید. نمادهای ثروت، آرامش، ازدواج و …. هر کدام می‌توانند انرژی‌های مثبت را در جهت درست و هماهنگ با هدف شما به سمت شما بیاورند. پس توصیه می کنیم فنگ شویی را به داخل خانه و محل کار خود ببرید تا حس انرژی مثبت بیش تری پیدا کنید. برای بکارگیری فنگ شویی نیاز دارید تا با قوانین این علم آشنا شوید و یا از افرادی که در این زمینه دارای تخصص می باشند مشاوره بگیرید. سرکار خانم ژاله معروف یکی از اساتید مطرح علم فنگ شویی می باشند که شما می توانید در این زمینه از ایشان مشاوره بگیرید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها