جهت مناسب قرار گیری ساعت از نظر فنگ شویی

22/آبان/1402 وبلاگ
بدون دیدگاه

جهت مناسب قرار گیری ساعت از نظر فنگ شویی: از نظر کارشناسان میتوان گفت علم فنگ شویی معجزه ای برای زندگی بهتر می باشد. در علم فنگ شویی برای چیدمان هر وسیله ای در ناحیه خاصی از منزل فلسفه ای دارد و انرژی مسدود شده آن ناحیه را باز می کند و باعث جریان انرژی چی یا همان انرژی مثبت می شود. در مقالات قبلی به چیدمان گل و  گیاه و چیدمان اتاق خواب برای شما مطالبی را بیان کردیم که طبق آن می توانید برای جریان انرژی مثبت از راهکارهای آن استفاده کنید.

در این مقاله تصمیم گرفته ایم به جهت مناسب قرار گیری ساعت از نظر فنگ شویی بپردازیم و این وسیله ای که در خانه باعث نظم دهی کارها می شود و بسیار پرکاربرد است را مورد بررسی قرار دهیم. تا انتهای این مقاله جذاب و خواتدنی همراه ما باشید:
برای دریافت تخفیفات دوره ها، من رو در اینستاگرام دنبال کن، کلی مقاله آموزشی روزانه استوری میشه.

جهت مناسب قرار گیری ساعت از نظر فنگ شویی

یکی از پرکاربردترین اکسسوری های فنگ شویی که در منزل از آن استفاده می شود ساعت است که محل قرار گیری از نظر فنگ شویی بسیار اهمیت دارد .دانستن زمان و تنظیم ساعت بر اساس برنامه روتین افراد بخشی از کار روزانه ما می باشد. با این حال از نظر فنگ شویی محل های خاصی برای قرار گرفتن ساعت مشخص شده است که بهتر است افراد ساعت دیواری خود را در این نواحی نصب کنند که شامل نواحی زیر می باشد و هر یک از آنها برای به حرکت درآوردن انرژی چی به سوی اهداف خاصی می باشد که برای شما بیان می کنیم:

از نظر علم فنگ شویی بهتر است ساعت های فلزی و گرد در شمال منزل و بر روی دیواری شمالی خانه نصب شود زیرا این امر باعث پیشرفت کاری افراد اهل خانه می شود و آن ها با پشتکار و تلاش خود و انرژی که مثبتی که به آنها در پیشرفت کاری کمک می کند سریع تر به اهداف شغلی و کاری خود می رسند.

همچنین طبق علم فنگ شویی توصیه شده است که در جنوب شرقی و دیوارهای جنوب شرق خانه از ساعت های کشیده و بیضی و یا بدون شکل استفاده شود ونصب شود زیرا این امر موجب رشد سرمایه گذاری اهالی خانه و جذب ثروت می شود.

یکی دیگر از توصیه هایی که علم فنگ شویی برا نصب ساعت دیواری برای افراد دارد برای ناحیه جنوب خانه است و متذکر شده اند که دیوارهای جنوبی خانه بهتر است از ساعت های مثلثی استفاده شود تااگر در کارهای حقوقی مشکلی دارند و انسداد انرژی در این مورد برای افراد خانه به وجود آمده است رفع شود و با چیدمان و نصب درست ساعت دیواری طبق علم فنگ شویی انتظار می رود تاانرژی مثبت در جهت زندگی بهتر به کمک افراد خانواده در کنار تلاش و پشتکار آنها بشتابد.

ساعت دیواری در فنگ شویی

داشتن یک ساعت کوچک در اتاق کودک شما،از نظر فنگ شویی خوب است، زیرا به آنها کمک می کند گذر زمان را درک کنند؛ و داشتن یک ساعت زنگ دار کوچک در اتاق خواب شما تقریبا ضروری است و طبق علم فنگ شوی به آن توصیه شده است.

ساعت زنگ دار باتری دار را در مقایسه با ساعت های الکتریکی و برقی انتخاب کنید تا از سلامت خود محافظت کنید، زیرا حتی ساده ترین ساعت های زنگ دار برقی، زمینه های EMF بالا را منتشر می کند که هنگام خواب به شما صدمه وارد می کند و از نظر فنگ شویی استفاده از این نوع ساعت ها به دلیل انرژی الکتریکی آنها مناسب نمی باشد.

از ساعت های بزرگ در اتاق خواب به هیچ عنوان استفاده نکنید و این نشانگر یک فنگ شویی بد برای نصب ساعت می باشد همچنین از استفاده کردن چندین ساعت در اتاق خواب خود پرهیز کنید و به یک ساعت زنگ دار کوچک اکتفا کنید . اتاق خواب محل آرامش مطلق است، به طوری که می توانید زمان را "کند احساس کنید اما استفاده از ساعت های متعدد این حس آرامش را در شما ازبین می ببرد و شما را دچار استرس زمانی می کند.سعی کنید دراتاق خواب از ساعت بدن خود استفاده کنید تا از یک ساعتی که زمان را نشان می دهد.همان ساعت زنگ دار کوچک برای هشیار کردن شما برای آغاز روز کاری خوب از نظر فنگ شویی کافی می باشد.

اگر مجموعه ای از ساعت هایی را که می خواهید نمایش دهید،می توانید قسمتی از خانه را از ساعت های آویزان، ساعت های چرمی ، و غیره را به نمایش بگذارید مثلا  می توانید یک دیوار اتاق نشیمن برای این کار انتخاب کنید یا آنها را در یک راهرو نمایش دهید.

طبق نظر فنگ شویی هدیه دادن ساعت مناسب نمی باشد و بیانگر و نشان دهنده گذر زمان و پیری می باشد که به فنگ شویی بد هدیه ساعت معروف می باشد. اما استثنایی وجود دارد و این است که افراد پیر می توانند به جوان ترها این ساعت را هدیه بدهند تا به آنها یادآوری اهمیت زمان را بکنند اما جوان ها بهتر است به افراد مسن و پیر ساعت هدیه ندهید.

علاوه بر توجه به نواحی مناسب نصب ساعت بهتر است به ابعاد و اندازه ساعت نیز توجه کنید . باید بگوییم قبل از نصب ساعت دیواری باید در نظر بگیرید که ابعاد و اندازه ساعت با دیوارهای فضای داخلی منزلتان تطبیق دارد و برای آن مناسب است یا خیر؟ به طور مثال انتخاب ساعت دیواری کوچک برای دیوار بزرگ و یا ساعت دیواری خیلی بزرگ برای دیوار کوچک اصلا مناسب نیست.

جای ساعت در پذیرایی

در مورد جای ساعت دیواری در پذیرایی می توان فضای پشت کاناپه را پیشنهاد داد این فضا یکی از بهترین فضاهایی که می توانید ساعت دیواری تان را نصب کنید، به طور کلی ساعت دیواری باید جایی نصب شود که ازتمام بخش های فضای پذیرایی به راحتی دید داشته باشد، بنابراین این نکته را در این مورد حتما مورد توجه قرار دهید.نکته دیگری که باید برای نصب ساعت در پذیرایی به شما یادآوری کنیم شومینه می باشد. شومینه محل بسیار مناسبی برای نصب ساعت در پذیرایی می باشد.پس اکر در پذیرایی خود و در نواحی که گفته شد شومینه ای دارید برای نصب ساعت از آن غافل نشوید.

همچنین در خانه های امروزی معمولا فضای پذیرایی و غذا خوری یکی هستند و یکی از بهترین گزینه ها برای جای ساعت در پذیرایی، نصب ساعت دیواری در نزدیکی میز غذاخوری است که به سادگی می توانید از دیوارهای اطراف برای نصب آن استفاده کنید.
معمولا فضای بالای کنسول را برای آینه استفاده می شود، اما با کمی هوشمندی می توانید این فضا را به ساعت دیواری خود اختصاص دهید و جلوه ی زیبایی به فضای داخلی خود ببخشید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها