نماد ارکیده در فنگ شویی ، بهترین رنگ ارکیده در فنگ شویی کدام است؟

9/اسفند/1401 وبلاگ
بدون دیدگاه

نماد ارکیده در فنگ شویی ، وقتی به فنگ شویی فکر می کنید، چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ برای بسیاری از مردم، اولین چیزی که پیش می آید ممکن است جابجایی مبلمان، افزودن آینه یا شاید انتخاب رنگ باشد. اینها همه جنبه هایی از فنگ شویی هستند، اما لایه های بسیار عمیق دیگری نیز در فنگ شویی وجود دارد. فنگ شویی در واقع راهی برای درک و تعامل با فضاهای اطرافمان است و ابزارها و چارچوب های زیادی برای انجام این کار در اختیار ما قرار می دهد.

فنگ شویی چیست ؟ در اصل، فنگ شویی در واقع زندگی در هماهنگی با دنیای طبیعی است. وقتی تختخواب را به مکان بهینه‌تری منتقل می‌کنیم یا رنگ دیوار را بر اساس پنج عنصر انتخاب می‌کنیم، در خانه‌هایمان تغییراتی ایجاد می‌کنیم تا جریانی هماهنگ‌تر و حمایت‌کننده‌تر از انرژی چی برای افرادی که در آن خانه زندگی می‌کنند ایجاد کنیم. آوردن نمادگرایی از طبیعت، مانند گیاهان و حیوانات، راه دیگری است که می توانیم این کار را انجام دهیم.

ارکیده ها نمونه شگفت انگیزی از گیاهی هستند که هم به فضای شما زیبایی می بخشند و هم نمادین هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ارکیده در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نماد ارکیده در فنگ شویی

نماد و معنی ارکیده در فنگ شویی

ارکیده ها گیاهانی زیبا با شکوفه های پیچیده و خیره کننده هستند. هزاران گونه ارکیده وجود دارد. برخی از آنها ظریف و ریز هستند و در خاک حاصلخیز رشد می کنند، در حالی که برخی دیگر بزرگ و جسور هستند و به پوست درختان گرمسیری می چسبند. برای قرن ها، ارکیده ها نماد زیبایی و ظرافت در بسیاری از فرهنگ ها بوده اند.

درک اینکه چرا ارکیده نماد زیبایی و کمال است دشوار نیست. شکوفه های آنها پیچیده و نفیس است و اغلب بی عیب و نقص به نظر می رسند. آنها معمولاً به دلیل شکوفه های متنوع و زیبا به عنوان گل کامل دیده می شوند و کنفوسیوس می گوید که ارکیده نمادی از انسان کامل است. ارکیده همچنین به عشق و شراکت مرتبط است زیرا نشان دهنده یک شریک برازنده و جذاب است. آنها می توانند باروری را نیز به دلیل شکل گل (ماده) و پیاز (نر) نشان دهند.

ارکیده همچنین نشان دهنده صبر است. رشد و پرورش ارکیده می تواند چالش برانگیز باشد و نیاز به مراقبت زیادی دارد. همچنین ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا یک ارکیده شکوفا شود. هنگامی که گلها شکوفا می شوند، برای مدت طولانی دوام می آورند، به همین دلیل است که آنها همچنین نمادی از طول عمر و انرژی چی قوی و طولانی مدت هستند.

نحوه استفاده از گل ارکیده در خانه شما

نحوه استفاده از گل ارکیده در اتاق خواب

اگر می خواهید با همسر و یا یک پارتنر مهربان و برازنده تماس بگیرید، ممکن است بخواهید یک ارکیده صورتی یا بنفش را روی میز کنار تخت خود قرار دهید. یا می توانید آن را در قسمت روابط اتاق خواب خود به نام Kun قرار دهید. این بخش به عشق و شراکت مربوط می شود و ما اغلب زمانی که فردی به دنبال شروع یک رابطه عاشقانه جدید است این منطقه را فعال می کنیم. هنگامی که در درب اتاق خواب خود رو به داخل ایستاده اید، ناحیه روابط اتاق خواب شما معمولاً گوشه سمت چپ است.

استفاده از گل ارکیده در کنار درب ورودی

برای کمک به بالا بردن فنگ شویی در خانه خود، می توانید یک ارکیده زیبا را نیز در کنار درب ورودی خود قرار دهید که هنگام ورود نمایان شود. ارکیده ای را به رنگی انتخاب کنید که شما را خوشحال می کند و قصد دارید چی قوی، حیاتی و ماندگار را به ارمغان بیاورید.

ارکیده هدیه برای یک دوست

شما همچنین می توانید یک گل ارکیده را به دوستان خود هدیه دهید تا آنها آن را در خانه خود قرار دهند. هدیه دادن یک گیاه ارکیده به یک دوست می تواند نماد و جشن یک دوستی طولانی مدت باشد.

نماد ارکیده در فنگ شویی

با گل ارکیده صبر و مهربانی را در خود پرورش دهید

مراقبت از گل ارکیده نیز می تواند به شما کمک کند تا صبر بیشتری را پرورش دهید. شکوفه های ارکیده هفته ها طول می کشد، اما هنگامی که دیگر گل نمی دهند، بسیاری از مردم گیاه را دور می اندازند. مراقبت از ارکیده در این مرحله نه چندان زیبا، فرصتی برای اعمال صبر و مهربانی است. با مراقبت و حوصله مناسب، دوباره گل می دهد.

بهترین رنگ ارکیده در فنگ شویی کدام است؟

انتخاب یک ارکیده در یک رنگ خاص راهی برای اضافه کردن یک لایه دیگر از معنای زمانی است که با این نماد در خانه خود کار می کنید. در اینجا چند رنگ وجود دارد که ممکن است در ارکیده ها ببینید و چه چیزی را در فنگ شویی نشان می دهند.

1. بنفش خوش شانس ترین رنگ ارکیده است و از این رنگ آن به عنوان گل ثروت یاد می شود.

2. صورتی نماد عشق و مراقبت از خود است.

3. رنگ سفید برای ارکیده در فنگ شویی رنگ کمتر خوش شانسی است، بنابراین به عنوان یک تنظیم کننده در فنگ شویی توصیه نمی شود. با این حال، هنوز هم می توانید از زیبایی یک ارکیده سفید در خانه خود لذت ببرید.

4. زرد نشان دهنده ثبات و قدرت است.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها