فنگ شویی خانه در جهت جنوب

9/اسفند/1401 وبلاگ
بدون دیدگاه

فنگ شویی خانه در جهت جنوب : فنگ شویی یک تمرین متافیزیکی است که به چگونگی بهینه سازی جریان چی (انرژی نیروی حیات) در داخل و اطراف محیط های ساخته شده ما می پردازد. این عمل از چین باستان سرچشمه می گیرد و در طول قرن ها، بسیاری از مکاتب مختلف فنگ شویی پدید آمده است. برخی از شناخته شده ترین اساتید فنگ شویی تاکید زیادی بر جهت گیری های اصلی دارند.

جهت رو به رو خانه خود را پیدا کنید

مدرسان فنگ شویی ممکن است از قطب‌نمای فنگ شویی، به نام luo pan، برای تعیین مکان‌های خانه شما استفاده کنند. اگر می خواهید این کار را به تنهایی امتحان کنید، نیازی به لوو پان نیست. می توانید از یک قطب نما مغناطیسی معمولی یا (حتی ساده تر) از برنامه قطب نما در تلفن هوشمند خود استفاده کنید. یکی از تفاوت های کلیدی بین luo pan و قطب نما معمولی این است که نسخه چینی نشانگر آن رو به جنوب است، در حالی که قطب نما معمولی به سمت شمال است.

یکی از مواردی که در آموزش فنگ شویی به آن پرداخته می شود، جهت رو به رو است. برای ساده نگه داشتن آن برای یک تازه کار، جهت رو به رو معمولاً با ایستادن در جلوی در و نگاه کردن به بیرون در حالی که نشانگر قطب نما را مستقیماً بیرون در قرار می دهید تعیین می شود.

توجه: همیشه توصیه می شود برای تعیین جهت رو به رو با یک استاد فنگ شویی واجد شرایط کار کنید زیرا عوامل دیگری بر جهت خانه شما تأثیر می گذارد. بسته به شرایط منحصر به فرد یک ساختمان، گاهی اوقات جهت روبرو به درب ورودی نیست.

همیشه ایده خوبی است که با یک آموزش فنگ شویی حرفه ای کار خود را آغاز کنید. عوامل دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند جهت خانه شما را تحت تأثیر قرار دهند، و یک استاد فنگ شویی باتجربه و حرفه ای می‌تواند با دقت بیشتری موقعیت شما را پیدا کند.

معنای خانه رو به جنوب در فنگ شویی چیست؟

در تمام آموزش های فنگ شویی، نقشه انرژی به نام نقشه باگوا وجود دارد. این یک ماندالا از هشت ناحیه در اطراف یک مرکز است. هر یک از این هشت ناحیه دارای چندین لایه معنی مانند یک عنصر، یک رنگ و غیره است. این مناطق نیز به یک جهت مغناطیسی متصل هستند.

برای اجرای نقشه فنگ شویی بهتر است دوره آموزشی اجرای نقشه فنگ شویی استاد ژاله معروف را تهیه کنید.

بخش جنوبی باگوا در زبان چینی لی نامیده می شود و به عنصر آتش (از پنج عنصر)، فصل تابستان، شهرت، اشتیاق، روشنایی و الهام شما مرتبط است. این بخش به رنگ های قرمز و نارنجی آتشین نیز مربوط می شود.

خانه رو به جنوب به طور سنتی بسیار خوش یمن در نظر گرفته می شود زیرا در نیمکره شمالی، اگر خانه (و زمین های کشاورزی) شما در زمان های قدیم رو به جنوب بود، شما این شانس را داشتید که نور خورشید را به مقدار زیادی دریافت کنید تا محصولات پررونق و انرژی را به خانواده خود بیاورید. حتی در دوران مدرن ما، می‌توانیم به بیرون نگاه کنیم و ببینیم که یک درخت نور بیشتری در سمت جنوب دریافت می‌کند. برگ و میوه فراوان تری دارد.

چگونه انرژی یک خانه رو به جنوب را فعال کنیم؟

شما می توانید با انجام برخی اقدامات فنگ شویی در این بخش جنوبی از انرژی آتشین خانه خود که رو به جنوب است استفاده کنید.

رنگ عنصر آتش و چوب

چند راه برای حمایت از عنصر آتش در بخش جنوبی با نظریه رنگ پنج عنصری است. می توانید عنصر آتش بیشتری را با رنگ های قرمز و نارنجی آتشین اضافه کنید. در سیستم پنج عنصری، چوب عنصری است که انرژی آتش بیشتری ایجاد می کند. بنابراین می‌توانید از رنگ‌های مربوط به انرژی چوب مانند آبی و سبز نیز استفاده کنید.

رنگ آمیزی دیوارها و درها می تواند یک تغییر انرژی چشمگیر ایجاد کند. اگر جهت روبروی شما توسط درب ورودی شما تعیین می شود، می توانید درب را به رنگ آتش یا عنصر چوب رنگ کنید تا رونق بیشتری را به همراه داشته باشید. درب ورودی راهی است که چی از طریق آن وارد خانه شما می شود.

اما می‌توانید رنگ‌ها را با وسایل دکوری خانه مانند پادری، گل و شاخ و برگ، آثار هنری و مبلمان نیز وارد کنید.

جهت جنوب را با عنصر آتش تقویت کنید

راه های دیگری که می توانید عنصر آتش یک خانه رو به جنوب را فعال کنید، تقویت این بخش با وسایل و اشکال آتشین است. موارد آتشین شامل نصب لامپ های روشن یا وسایل روشنایی زیبا و روشن کننده است. همچنین مراقب گرد و غبار باشید و آنها را از زباله دور نگه دارید.

آتش به شکل مثلث و زیگ زاگ است، بنابراین می توانید راهرو هایی برای آوردن اشکال آتش به بخش جنوبی خانه خود بیابید تا آتش بیشتری برای شهرت، الهام بیشتر و دید بیشتر در زندگی خود وارد کنید.

جنوب را با چوب تقویت کنید

از آنجایی که چوب آتش بیشتری ایجاد می کند، ممکن است کار با این بخش آتش جنوب با استفاده از عنصر چوب نیز مفید باشد. این شامل گیاهان گلدانی، درختان، و گل ها برای آوردن انرژی زندگی است.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها