فنگ شویی کیف پول

20/آبان/1402 وبلاگ
بدون دیدگاه

فنگ شویی کیف پول :  یکی از مسائل مهم در فنگ شویی توجه به کیف پول می باشد زیرا یکی از وسایل جذب انرژی مثبت در جهت افزایش ثروت و موفقیت های کاری کیف پول می باشد که انباشتگی و به ریختگی در آن باعث جریان انرژی منفی می شود و نشان دهنده مشکلات مالی و کاری در افراد می باشد.

در فنگ شویی کیف پول، انباشتگی در کیف پول یعنی زمانی که بخواهید چیزی از داخل آن پیدا کنید، شما را در پیدا کردن وسایل مورد نیاز دچار مشکل می سازد. این بدین معنا هست که شما از نظر مالی و کاری دچار مشکل هستید و انرژی را برای خود راکد کرده اید.

اگر می خواهید از فنگ شویی صحیح کیف پول و روش های اصولی آن آگاهی داشته باشید به ششما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تابرای فنگ شویی کیف پول چند نکته مهم را برای شما بیان کنیم:
برای دریافت تخفیفات دوره ها، من رو در اینستاگرام دنبال کن، کلی مقاله آموزشی روزانه استوری میشه.

چگونگی فنگ شویی کیف پول برای جذب ثروت

اگر به دنبال افزایش ثروت و موفقیت های کاری و مالی هستید از فنگ شویی اصولی و صحیح کیف پول خود غافل نشوید. شاید این موضوع برای شما ساده و پیش پا افتاده جلوه کند اما باید بگویی که فنگ شویی کیف پول یکی از موضوعاتی می باشد که در علم فنگ شویی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و نکاتی را برای جذب انرژی مثبت در این موضوع اساتید بزرگ فنگ شویی بیان کرده اند که شامل موارد زیر می باشد:

پول های کهنه و پاره و مچاله، بی هدفی در امور مالی را به همراه دارد و جذب ثروت را کم خواهد کرد. به این موضوع توجه کنید.

نمادی از ثروت در کیف پول برکت مالی می آورد و فنگ شویی ثروت را افزایش می دهد .

رنگ قرمز پوشش مناسبی برای کارت بانک است و چرخش مالی و جذب ثروت را بیشتر می کند.

انتخاب رنگ و سایز و شکل هندسی مناسب رهاوردهای مالی را فعال می کند .

نوشته ای حاکی از اهداف مالیتان می تواند شما را در تجربه و جذب پول هدایت نماید .

ارتباط ذهنی با کیف پول تان می تواند آن را تبدیل به همراهی همیشگی و مشاور الهی در جهت رفع مشکلات مالی تان باشد.

هر هفته به عنوان مثال آخر هفته ها کیف خود را پاکسازی کنید و حتی آن را گردگیری کنید تا انرژی های منفی یک هفته گذشته از آن خارج شود.

اهداف مالیتان را در کاغذی قرمز با خودکار مشکی به ثبت برسانید! این اهداف را در کیف پول خود قرار دهید .

کاغذهای اضافه در کیف بهم ریختگی مالی می آورد.

فنگ شویی ابعاد کیف دستی

با توجه به فنگ شویی کیف پول ابعاد کیف دستی را نسبت به مایحتاج خود انتخاب کنید. هر چه کیف بزرگ تر باشد باعث می شود از انباشتگی بیشتری در کیف خود استفاده کنید.به همین دلیل ناخواسته از لوازمی که حتی در طول روز به آن نیاز ندارید را داخل کیف خود حمل کنید.

رنگ کیف دستی و یا رنگ کیف پول در فنگ شویی

رنگ عددکوآی خود که می تواند جذابیت و یا انرژی و جذب ثروت به شما بدهد را انتخاب کنید.

می توانید با محاسبه عدد کوا که در مقالات قبلب برای شما بطور مفصل بیان کردیم فنگ شویی شخصی خود را مشخص کنید و به رنگ اختصاصی خود برسید.

برای مثال: طبق فنگ شویی کیف پول ، کسانی که دارای عنصر چوب و عدد کوای ۳ و ۴ دارند می توانند از کیف پول های به رنگ های زیر استفاده کنند.

کیف پول سبز

کیف آبی

کیف سرمه ای

کیف مشکی و …

اعداد کوای ۳ و ۴ ترجیحا از کیف پول قرمز و طوسی یا سفید استفاده نکنند .

کیف پول خود را چگونه پاکسازی کنیم؟

زمانی که کیف دستی یا کیف پول تان احساس می کنید کثیف و چروک شده اند حتما آنها را بشورید. کیف پول شخصی شما هم نیاز به فنگ شویی جداگانه از نظر پاکسازی دار .کیف شما انباری نیست پس به فنگ شویی کیف پول خود باید بیشتر توجه کنید.لوازم مایحتاج خود در طول روز را در کیف خود نگه دارید، نه بیشتر.
اگر کیف شما پاره شده است حتما آن را تعویض و یا تعمیر کنید.چون کیف از وسایلی است که هر روز آن را استفاده می کنید و انرژی آن را در طول روز با خود حمل می کنید.

از نماد جذب ثروت استفاده کنید

استفاده از سکه های ایچینگ به عنوان نماد جذب ثروت می تواند در به چرخش در آمدن انرژی ثروت در کیف پول شما موثر باشد. سکه های یی چینگ طبق گفته پرفسور یونگ روانشناس سوئیسی دارای انرژی می باشند. گردی آن نمایانگر آسمان و مربع وسط آن نمایانگر زمین می باشد و انرژی های آسمان و زمین و فلسفه یین و یانگ را بیان می کند.

کیف پول کهنه استفاده نکنید

سعی کنید کیف پول خود را زمانی که خیلی کهنه شده اند، رنگ پریده و پاره هستند تعویض کنید و یک کیف نو بخرید و چرخش انرژی و جذب انرژی مثبت و ثروت رابرای خود ایجاد کنید.

ازسنگ های جذب ثروت استفاده کنید

باستفاده از سنگ هایی زیر در کیف پول شما در جذب انرژی ثروت می تواند کمک کند. این نوع سنگ ها شامل موارد زیر می باشد:

سیترین

جید

آماتیس

ما به شما توصیه می کنیم سنگ های متناسب با عدد کوا خود را انتخاب و استفاده نمایید

پاکسازی کیف پول در ایران باستان

سعی کنید هر سال کیف پول جدید بخرید و انرژی نو و جدید به داخل کیف پول خود وارد کنید و از سکه های فنگ شویی داخل کیف استفاده کنید. در ایران باستان مقداری نمک و اسفند در کیف پول خود قرار می داند به این اعتقاد داشتند. اگر شما نیز همچنان از این روش استفاده می کنید موارد زیر را رعایت کنید.

هر ماه آن را تعویض کنید آنرا در آب رونده بریزید یا دود کنید و یک سری جدید درست کنید. داخل کیف پول خود استفاده کنید معروف به اسفند کیف پول است.

افسانه فنگ شویی معروف به کیف پول

در چین یک باوری وجود دارد به عنوان افسانه فنگ شویی معروف به کیف پول که پولهای کثیف و چروک که باعث دفع ثروت می شود و همیشه به این موضوع در کیف پول خود توجه خاصی دارند. از همین رو متناسب با عدد کوای خود و رنگ ثروت در فنگ شویی و یا نماد رنگ برای کیف خود استفاده می کند.

یکسری اعداد در فرکانس های مالی و اعداد ثروت و اعداد جذب ثروت معروف هستند که در کیف خود استفاده می کنند، مانند اعداد 8 ،9،3 و 6 که به عنوان اعداد جادوئی به آن نگاه می کنند چون که به این موضوعات به عنوان افسانه فنگ شویی نگاه می کنند.

کلام آخر

در این مقاله مطالبی را برای فنگ شویی اصولی و صحیح کیف پول برای شما بیان کردیم که به کمک آن بتوانید از جریان انرژی های مثبت در جهت افزایش میزان درآمد مالی و ثروت و موفقیت در کارهای خود استفاده کنید.پیشنهاد ما این است که جهت بهبود شرایط مالی و جذب ثروت از این موارد بسیار ساده استفاده کنید تا در آینده نزدیک تاثیر آن را ببینید.اگر شما عزیزان علاقه مند به علم فنگ شویی واصول آن هستید و مایلید تا طبق فنگ شویی منزل و محل کار خود را جهت جذب انرژی مثبت پاکسازی کنید می توانید از مشاوره فنگ شویی استاد ژاله معروف که یکی از بهترین اساتید فنگ شویی می باشند استفاده کنید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها