جذب شانس با فنگ شویی شمال غربی خانه

24/آبان/1402 وبلاگ
بدون دیدگاه

جذب شانس با فنگ شویی شمال غربی خانه : در فنگ شویی هر مکانی یک ویژگی انرژیک خاص خود را دارا می باشد ، و علم فنگ شویی به این اصل معتقد است که با توجه به انرژی هر منطقه باید چیدمان شود و محل قرار گیری اتاق ها یا آشپزخانه یا سرویس بهداشتی باشد. بعضی از این جایگاه ها برای خوش شانسی و موفقیت و هدف گذاری است.

قسمت شمال غربی خانه یکی از نقاط مهم برای جذب شانس می باشد که علم فنگ شویی به این ناحیه تاکید زیادی دارد.با دانستن علم فنگ شویی و قوانین آن شمامی توانید انرژی چی یا همان انرژی مثبت آن ناحیه از خانه یا محل کارتان را مدیریت کنید و متعادل سازید.

به دلیل اهمیت شمال غربی خانه در این مقاله می خواهیم به بیان نکات جالبی در رابطه با جذب شانس با فنگ شویی شمال غربی خانه بپردازیم. تا انتهای این مقاله جذاب و آموزنده همراه ما باشید:

جذب شانس با فنگ شویی شمال غربی خانه

در جامعه یا محیط کار یا زندگی شما با افرادی مواجه می شوید که شانس خوب و بالایی دارند. مثلا در بانک نشسته اید و مراجعه کننده ها زیاد هستند و بانک شلوغ می باشد و یک نفری نوبتش را به فردی می دهد و کارش زودتر انجام میشه یا آشنایی را پیدا می کنند که کارشون سریع تر انجام می شود ما به این می گوییم شانس یعنی این افراد دارای شانس بالایی می باشند. از نظر علم فنگ شویی این قسمت از محیط زندگی ما یعنی قسمت شمال غربی زندگی ما می تواند شانس کائناتی را برای ما به ارمغان بیاورد و همچنین هدف گذاری و باعث جذب شانس برای ما شوند و با تقویت این قسمت از محیط خانه یا منزل می توان به افزایش شانس خود کمک کرد.

چناچه این قسمت از محیط زندگی ما کیفیت انرژی خوبی داشته باشه ما می توانیم در قسمت هدف گذاری به خوبی در زندگی جلو برویم. پدر قشنگ می تواند رهبری کند و زندگی را به خوبی مدیریت کنند افراد خانواده می توانند هدف گذاری های بلند مدت و موفقی را تجربه کنند. همه ی این موارد به کیفیت انرژی در قسمت شمال غربی خانه محیط زندگی ما بستگی دارد .

در علم فنگ شویی برای این قسمت از محیط زندگی قوانینی وجود دارد که با رعایت کردن آنها می توان به جریان انرژی چی و مثبت در قسمت شمال غربی محیط کمک کرد که در ادامه به بیان آنها می پردازیم.

اگر شما از آن دست افرادی هستید که به علم فنگ شویی وچیدمان طبق این علم علاقه دارید می توانید در دوره فنگ شویی سریع استاد خانم ژاله معروف شرکت کنید و یا از نظر کارشناسانه ایشان در این زمینه بهره مند شوید.

فنگ شویی شمال غربی خانه

عنصر feng shui ناحیه شمال غربی نقشه bagua فلز است، ناحیه شمال غربی bagua در منزل یا در سمت راست پایین به افراد مفید و برکت ها مرتبط می شود به همین دلیل توصیه می شود که همیشه برای کمک به انرژی مفید برای جذب افراد سودمند در زندگی، حداقل یکی از راهکارهای جریان مثبت این انرژی را در حوزه شمال غربی به کار گیرید.

8 نکته طلایی برای تزئین فنگ شویی برای منطقه شمال غربی برای جذب شانس

انرژی چی در این قسمت به رهبری، برنامه‌ریزی و آینده‌نگری مربوط می‌شود بهترین مکان برای قرار گرفتن دفتر کار و کتابخانه در این قسمت می باشد.

مجسمه های فلزی و یا هنر دیواری و یا فریم های فلزی برای آثار هنری ایده خوبی برای این منطقه محسوب می شود زیرا عنصر فلز که عنصر حیاتی این ناحیه است را تقویت می نماید.

هنر ابراز خوبی برای تقویت انرژی قدردانی است. تمرکز بر پیدا کردن تصاویری که سپاسگزاری از تمام برکتهای زندگی را نشان می دهد به رنگ انتخاب شده درآثار هنری توجه داشته باشید و عناصر آب و آتش بپرهیزید.

هنر عنصر زمین تزئینات خشتی، کریستال ها، شمع های سرامیک، عناصر سفال و آثار هنری و عکس هایی که مناظر را نشان می دهند، نمونه هایی از هنر عنصر خاکی فنگ شویی هستند.

به کار بردن تصاویر عکس های سفر، نقشه ها و تصویر مکان های شاخص جایی که دوست دارید به آن سفر کنید در این ناحیه توصیه می شود همینطور عکس هایی از افرادی که به شما در زندگی شما کمک کرده اند نیز خوب است که در ناحیه شمال غربی باگوا مشاهده کنید.
چراغ های بلند به عنوان یک درمان خوب برای فنگ شویی باگوا در نظر گرفته شده است.

اقلام عنصر فلز یا زمین مانند مجسمه های بلند، اقلام تزئینی فلزی یا رنگ فلز (سفید، خاکستری) و اشکال گرد یا مربع برای تقویت بیشتر این منطقه و اجتناب ازاشکال عناصر فنگ شویی آتش و آب (مثلث ها، ستارگان، منحنی ها، امواج) در تزئینات تضعیف کننده است.

رنگ دیوارها با رنگ عنصر فلز و یا زمین و یا رنگ های زمستانی شامل زرد روشن، بژ و شن و ماسه و یا خاکستری و سفید مناسب است.
راهکارهای فنگ شویی برای جذب شانس در شمال غربی خانه استفاده از گل های تازه در فنگ شویی باور بر این است در خانه ای که گل های تازه وجود داشته باشد، خوش شانسی مهمان آن خانه است. اما این گل ها نباید ساقه خاردار داشته باشد چون جلوی انرژی چی یا همان انرژی که در اطراف بدن ما در جریان است را می گیرد.

رنگ درب خانه

رنگ درب خانه می تواند معرف خوش شانسی در خانه ها باشد. بر اساس فنگ شویی درب های جنوبی باید قرمز یا نارنجی و درب های شمالی باید به رنگ آبی و مشکی باشد. درب های غربی سفید یا خاکستری و درب های شرقی قهوه ای و سبز. این رنگ ها می توانند خوش شانسی را به خانه ها بیاورند.

نحوه چیدمان مبل

خیلی ها معتقدند که چیدمان مبل ها به شکل دایره ای به جریان انرژی در خانه کمک می کند. همچنین قرار دادن تخت به صورت مورب در مقابل درب اتاق خواب می تواند انرژی بخش باشد.

نصب نعل اسب

در خیلی از فرهنگ ها این اعتقاد وجود دارد که نصب نعل اسب در بالای درب خوش شانسی را به خانه می آورد. بعضی ها معتقدند که نعل را باید رو به بالا نصب کنید تا شانس از خانه بیرون نرود اما بعضی دیگر معتقدند که باید رو به پایین نصب شود.

بد شانسی را با راهکارهای فنگ شویی از خود دور کنید

و اما فنگ شویی آموزه هایی نیز برای دور کردن بد شانسی از خانه نیز دارد که  ما برای شما در ادامه بیان خواهیم کرد و شامل موارد زیر می یاشد :

درب سیاه

به اعتقاد چینی ها بر اساس فنگ شویی بهترین رنگ برای درب خانه را باید از روی جهت آن انتخاب کرد. رنگ سیاه برای درب خانه در هر جهتی به جز شمالی می تواند بدشانسی را به خانه بیاورد.

گیاهان خاردار

اشیاء تیز و دندانه دار با خود بدشانسی می آورند و کسانی که می خواهند خوش شانسی را به خانه های شان بیاورند، باید از استفاده گیاهان خاردار مثل کاکتوس در خانه اجتناب کنند.

آینه در مقابل تخت

برخی معتقدند که نصب آینه در مقابل تخت باعث ایجاد مشکلات در روابط می شود و تاثیرات بیرونی را جذب یک رابطه سالم می کند.

نصب تقویم در یک جای نامناسب

نصب تقویم در رو به روی درب خانه گذر روزها را یادآور می شود و روی طول عمر ساکنان آن خانه تاثیرات منفی می گذارد.

تابلوی کشتی غرق شده

یکی از توصیه های مهمی که می توان به شخصی که از بدشانسی های زندگی به ستوه آمده است کرد این است که اگر تابلوی نقاشی کشتی غرق شده در خانه دارد آن را دور بیندازد. این نقاشی سمبل پریشانی و اندوه است که به راحتی می تواند روی رفتار و انرژی اعضای خانواده تاثیر عمیق بگذارد.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها