نماد پرکاربرد در فنگ شویی ، کاربرد نمادها در فنگ شویی ، نماد شکل های مختلف و معنای آنها در فنگ شویی | ژاله معروف ، استاد فنگ شویی ، بهترین استاد فنگ شویی ، مدرس فنگ شویی

2 نماد پرکاربرد در فنگ شویی

1/آذر/1402 وبلاگ
بدون دیدگاه

2 نماد پرکاربرد در فنگ شویی : زمانی که یک نماد معنادار را می بینید، در ذهن شما و به طور ناخودآگاه خاطره یا تفکری به وجود می آید که حتی ممکن است توجهی به آن نکنید. عکس العمل شما به یک نماد می تواند روی تصمیم گیری شما تاثیر بگذارد. از آنجا که علامت ها به صورت ناخود آگاه روی ما تاثیر می گذارند می توانند ابزار قدرتمندی برای گرفتن نتایج بهتر باشند. در فنگ شویی شما می توانید با انتخاب نمادهایی که عکس العمل های خاصی به همراه دارند، وضعیت مورد نظر خود را در زندگی برقرار کنید. درز این مقاله ی خواهیم به دو نماد پر کاربرددر فنگ شویی اشاره کنیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید:

کاربرد نمادها در فنگ شویی

همانطور که در مقالات قبلی برایتان بیان کردیم فنگ شویی برای به جریان انداختن انرژی چی و مثبت در محیط اطراف با توجه به نیت قدرتمند کردن هر هدفی از نمادهای مختلفی استفاده میکند. نمادها در فنگ شویی دارای سه دسته می باشند که به عنوان اشکال ، اعداد و رنگ ها می باشند که باتوجه به ویژگی هر نقطه از خانه باید از نماد مخصوص آن استفاده کنید. در این قسمت از مقاله به بیان کلی این سه نماد در فنگ شویی می پردازیم:

نماد شکل های مختلف و معنای آنها در فنگ شویی

دایره : اتحاد، تداوم، هماهنگی، نماد آسمان
مربع : یکپارچگی، ثبات، پایداری، زمین
مثلت : حرکت، تغییر، مسیر رسیدن به هدف
مستطیل : رشد، توسعه
خط مواج : انعطاف پذیری، تأثیرگذاری بر دیگران، سازگاری
خط مستقيم : حرکات سریع، شتابزدگی

نماد اعداد در فنگ شویی

ما معمولا اعداد را فقط به عنوان واحدهای شمارش می شناسیم. در حالی که اعداد دارای معانی پنهان و رمزگونه ای در علم فنگ شویی نیز هستند. علم رمزنگاری هر یک از حروف الفبا را به یکی از اعداد نسبت می دهد. هر عددی یک انرژی خاص را در خود دارد و از این انرژی ها در دستورالعمل های فنگ شویی استفاده شده است. همان طور که ممکن است متوجه شده باشید شکل ها و اعداد بسیار به هم شبیه اند زیرا انرژی های مشابهی دارند.

حتی می توانید برای گرفتن یک نتیجه خاص از هر یک از آنها که راحت تر است استفاده کنید. در قسمت زیر به طور خلاصه معانی نهفته در اعدادرا برای شما بیان کرده ایم.

0 : اتحاد، توازن، تداوم

1 : آغاز، منشاء

2 : قطبیت، جفت بودن، نیروهای مکمل

3 : خلق، رشد، حرکت به سمت هدف

4 : ثبات، پایداری

5 : تغيير، فعالیت، ناپایداری

6 : تعاون، داد و ستد

7 : خویشتنداری

8 : پول، تجارت، قدرت اشیاء

9 : تكامل

نماد رنگ ها و عناصر پنجگانه در فنگ شویی

آتش : قرمز نارنجی

آب : مشکی، سورمه ای

زمین : زرد، قهوه ای

چوب : سبز، آبی

فلز : سفید، خاکستری

نکته مهم برای استفاده از نماد در فنگ شویی

قبل از استفاده از نمادها در فنگ شویی، باید به چهار نکته مهم توجه داشته باشید:

نکته اول: برای استفاده از نمادهای فنگ شویی اصول و قوانین این علم را در نظر بگیرید نه ظواهر تجاری و مادی آن و سعی کنید جنبه فرش و جنبه علمی نمادها را از هم جدا کنید.

نکته دوم: در نظر داشته باشید که نمادهای فنگ شویی قدرت ماورایی ندارند! انتظار نداشته باشید که تنها با استفاده از نمادی که حتی آن را به درستی نمی شناسید، در خانه ای پر از انباشتگی های ظاهری و باطنی به یکباره معجزه رخ دهد.

نکته سوم: قبل از استفاده از نمادها حتما باید پاکسازی انجام شده باشد چرا که نمادها در فضاهایی با بار منفی اثری ندارند.

نکته چهارم: فنگ شویی قرص مسکن یا چوب جادوگری نیست که به یکباره همه چیز را اصلاح کند. صبر داشته باشید و به دنبال راه حل های فوری و آسان نباشید.

2 نماد پرکاربرد در فنگ شویی که بسیار

در فنگ شویی نمادهای زیادی استفاده می شود که هر کدام معنای خاصی دارند.این نکته در فنگ شویی مهم است که متوجه شویم و درک کنیم که نمادهای فنگ شویی یک تاریخ و معنای فرهنگی و تاریخی غنی دارند دارای انرژی خاصی هستند و می توان برای تقویت هریک از انرژی های مد نظر مانند احساسات و عواطف و عشق و محبت و ثروت و پیشرفت کاری، باروری و ... از این نوع نمادها استفاده کرد. در این قسمت از مقاله به بیان 2 نماد پرکاربرد در فنگ شویی می پردازیم که شامل موارد زیر می باشد:

سکه فلزی آی.چینگ :

سکه فلزی آی.چینگ I-Ching یا سکه فنگ شویی نماد مهم و کاربردی برای گردش و سرعت بخشیدن به جریان انرژی ثروت و برکت است. از نظر کارل گوستاو یونگ روانشناس، این سکه ها دارای خرد هستند؛ چرا که دایره سکه نماد آسمان و مربع داخل آن نماد زمین است و ترکیب انرژی آسمان و زمین، نشان دهنده تعادل بین یین و یانگ است که باعث امنیت، آسایش، برکت، ثروت و موفقیت می‌ شود. یک روی این سکه یانگ است که با چهار حرف معرف سلسله امپراتوری چین است و سمت یین آن با نقش اژدها تزیین شده است. این سکه همیشه باید از سمت یانگ بالا باشد.

اژدها Dragon:

اژدها در فرهنگ چینی نیروی یانگ دارد و تاثیر مثبتی بر وضعیت جسمانی و احساسی خواهد داشت. در فنگ شویی از اژدها به عنوان حامی و تقویت کننده انرژی استفاده می شود. با توجه به یانگ بودن انرژی اژدها هر کجا که قرار بگیرد، انرژی آن جا را تقویت می کند. بهتر است اژدها را در حالت ایستاده و یا روی یک پایه قرار دهید. مجسمه یا تابلوی اژدها را نباید بالاتر از ارتفاع انسان قرار دهید، در غیر این صورت، نیروی حمایت کنندگی نخواهد داشت و بیشتر نیروی کنترل کننده پیدا می کند.

نماد ثروت در فنگ شویی چیست؟

جالب است که بدانید جذب ثروت و شانس خوب،  به چیزهایی بیشتر از روش‌ های درمان و نمادهای فنگ شویی را نیاز دارد. مثلا افرادی هستند که برای رسیدن به موفقیت و جذب ثروت فقط به دنبال اجرای دستورالعمل های فنگ شویی می باشندو تلاشی نمی کنند تا به هدف خود برسانند به این دست از افراد بگوییم فنگ شویی به تنهایی برای جذب ثروت کافی نمی باشد.استادان قدیم فنگ شویی، تایید می‌ کنند که اگر شما برای جذب ثروت تلاش نکنید، فنگ شویی آن را به تنهایی جذب نمی ‌کند. بلکه تنها حمایت لازم برای کسب شهرت و شانس را به شما می ‌دهد. در ادامه به بیان نمادهای ثروت در فنگ شویی می پردازیم:

گلدان ثروت فنگ شویی

گلدان ثروت فنگ شویی یکی از قدیمی ‌ترین روش‌ های فنگ شویی است. تاریخچه گلدان ثروت پیچیده است؛ ساخت و نمادهای آن معانی عمیق زیادی دارد. در کاربردهای فنگ شویی، گلدان ثروت به عنوان یک درمان مهم برای کمک به شما جهت جذب و تقویت جریان ثروت و کامیابی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

بامبو شانس در فنگ شویی ثروت

بامبو شانس یکی از محبوب ‌ترین عناصر فنگ شویی است. اگر به اندازه کافی خوش ‌شانس باشید که بتوانید بامبو را در باغچه خود پرورش دهید، میزان زیادی از آرامش به سمت شما جذب می شود. برای استفاده از بامبو شناس به عنوان یک درمان فنگ شویی، آن را با تعداد مشخصی از ساقه‌ های بامبو خریداری کنید.

کشتی ثروت

شما می ‌توانید تقریبا از هر مدل کشتی ای به عنوان کشتی ثروت فنگ شویی برای جذب پول استفاده کنید. پس هرکدام را که برای فضای خانه شما مناسب تر است انتخاب کنید.

کشتی ثروت، یک نماد محبوب سنتی فنگ شویی است، چون برخلاف دیگر نمادهای فنگ شویی چینی، مانند قورباغه پول، بودا خندان یا سکه ‌های چینی، کشتی ثروت در هر فضای و دکوراسیونی عالی به نظر می ‌رسد.

بودای خندان

بودای خندان به عنوان یک روش فنگ شویی برای خوش ‌شانسی، فراوانی، شادی، موفقیت و سلامت استفاده می ‌شود. بودای خندان اغلب با شمش ‌های طلا، کدو چینی و یا کیسه گنج به تصویر کشیده می ‌شود. گاهی اوقات آن‌ ها توسط کودکان احاطه می‌ شوند.

مجسمه جغد در فنگ شویی

جغد در فرهنگ های مختلف معنا و مفهوم خاص خود را داشته و از آن به عنوان پرنده ای راز آمیز و مرموز یاد میکنند،حتما برای شما این سوال پیش آمده است که جغد نماد چیست و یا تعبیر خواب جغد چه چیزی میتواند باشد. در فرهنگ غربی جغد را نماد پیشگو،خوش یمنی، تولد و برکت و... یاد می کنند، مجسمه جغد در فنگ شویی نماد خوش شانسی است.
در بسیاری از فرهنگ ها جغد به عنوان حیوان همراه جادوگران و پیشگویان و درمانگران بوده و بر این باورند که آنها این انرژی ها رو از جغد ها دریافت میکنند و درمانگران از اشک چشم جغد ها برای درمان بیماری ها استفاده میکنند.

نماد گربه در فنگ شویی

نماد گربه فنگ در شویی با اسرار جهان ارتباط دارد. این حیوان خوش شانسی می آورد ، از خانه در برابر مشکلات محافظت می کند و رفاه عمومی اهل خانه را افزایش می دهد. اگر ما در مورد یک جانور واقعی صحبت می کنیم ، پس گربه یک نماد فنگ شویی است که با به جریان انداختن انرژی مثبت مرتبط است. این موجود قادر است مناطق راکد انرژی را خنثی کرده و تمام موانع حرکت چی را از بین ببرد.

مجسمه ای از گربه های فنگ شویی در حالت ایده آل باید هیروگلیف داشته باشد تا خوش شانسی و ثروت را به خود جلب کند و از ظروف سفالی یا سفال باید به عنوان مواد استفاده شود. یک گربه زوج در فنگ شویی معنای شانس شخصی را دارد و تنهایی را از شما دور می کند ، بنابراین می توانید با خیال راحت دو مجسمه را همزمان خریداری کنید.

مجسمه فیل در فنگ شویی

فیل  در فنگ شویی بیان بهترین ویژگی های انسانی است. وی با اراده ، خرد و مهربانی متمایز است. اما ویژگی های اصلی آن ثبات و رفاه عمومی است. فیل  در فنگ شویی نماد چیست؟ موقعیت اجتماعی ، قدرت و انرژی بالا. این حیوان با صندوق عقب خود موفقيت و احساسات مثبت را به خود جلب می کند و منفی در گوشه های تیز اتاق را نیز جذب می کند.

پرنده در فنگ شویی

در علم فنگ شویی ، پرندگان به عنوان سمبل قدرتمند فرصت های جدید در نظر گرفته می شوند ، حتی در مواقع سختی. پرندگان همچنین می توانند نمادی از عشق و تعهد باشند (مانند پرنده اردک های ماندارین) ، یا فراوانی و خوش شانسی (مانند مورد طاووس). اگر در فضای خود هیچ تصویری از پرندگان ندارید ، شاید اکنون زمان آن رسیده که خانه خود را با این نماد شاد تزئین کنید.

نماد گوزن در فنگ شویی

دیدن گوزن، نماد آن است که در عوالم معنوی میدانند که چه به شما میگذرد و اینکه شما باید همچنان با بخشش، خلوص، و بزرگی با این مشکلات روبرو شوید. گوزن ها حتی موقعی که شکار میشوند هم، سرشان را بالا میگیرند. مثل گوزنها باشید.

گوزن در فنگ شویی نماد سرسختی و پشتکار و قدرتمند بودن می باشد. با مجسمه های گوزن و تصاویر آن در محیط خانه می تواند انرژی چی را در جهت قدرتمند شدن خود استفاده کنید. بلند شوید و با مشکلات بدون از دست دادن زیبایی درونیتان، روبرو شوید و یک مبارز زیبای زندگی باشید و از زندگی کردن لذت ببرید. با هر سختی به راحتی درهم نشکنید و خود را شکست خورده نپندارید.

پر طاووس در فنگ شویی

استادان فنگ شویی گاهی اوقات می توانند تصاویری از طاووس در خانه را برای فراخوانی قدرت عرفانی ققنوس پیشنهاد کنند. مانند ققنوس، طاووس به غیر از ماهیت اصلی خود، معانی دیگری نیز دارد. همچنین می تواند نمادی قوی برای فراخوانی رفاه، حفاظت و به طور کلی خوش شانسی باشد.

نکته مهم در نمادهای فنگ شویی

نکته آخری و اصلی که باید به خاطر بسپارید این است که فقط آنچه واقعا به آن اعتقاد دارید در زندگی به شما کمک خواهد کرد. اگر آموزش فنگ شویی از نظر روحی به شما نزدیک است و به آن اعتماد دارید ، می توانید با خیال راحت تمام این مجسمه ها را خریداری کنید و از آنها طبق اصول درست استفاده کنید. و اگر در مورد فنگ شویی شک دارید ، تمام این حیوانات فقط به دکوراسیون بی فایده خانه شما تبدیل می شوند.

البته این نکته را فراموش نکنید که فقط با فنگ شویی نمی توانید به اهداف خود برسید بلکه باید در کنار آن تلاش داشته باشید و برای رسیدن به موفقیت ها گام های موثری بردارید.اگر به علم فنگ شویی و آموزش های آن علاقه دارید می توانید از افراد متخصص این علم برای به  جریان انداختن انرژی چی کمک بگیرید و مطالعه مقالات ما را از دست ندهید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها