فنگ شویی فصل زمستان

14/اردیبهشت/1402 وبلاگ
بدون دیدگاه

فنگ شویی فصل زمستان : عناصر فنگ شویی زمستانی و نکات تعادل انرژی ، انرژی گرم پاییز زمانی که زمستان فنگ شویی با انرژی آرام یین مستقر می شود، از بین می رود. فصل های فنگ شویی بخشی جدایی ناپذیر از جذب و فعال سازی انرژی مثبت در زندگی و خانه شما هستند. ترجمه فنگ شویی باد و آب است و هر کدام مزایا و چالش های خود را از طریق انرژی های فصلی یین یانگ به ارمغان می آورند. با درک انرژی چی در هر فصل، می توانید به راحتی اثرات آنها را متعادل کنید تا انرژی خانه و شخصی خود را در فصل زمستان فنگ شویی تقویت کنید.

عنصر زمستانی فنگ شویی چیست؟

زمستان با عنصر آب همراه است و فصل یین ترین فصل است. زمستان فنگ شویی زمانی برای درون نگری منفعلانه و انتظار برای شکوفایی انرژی سال جدید است. مانند آسمان تاریک و روزهای کوتاه، انرژی یین به صورت آرام و غیرفعال منعکس می شود. از آنجایی که انرژی زمستانی می تواند به راحتی بی حال شود، تزریق انرژی رنگ ها و عناصر یانگ به خانه شما می تواند به بیدار کردن انرژی چی شما کمک کند.

فنگ شویی فصل زمستان

رنگ‌های زمستانی فنگ شویی

عنصر آب در تمام سایه‌های آبی و مشکی منعکس می‌شود و مانند آب، هر روکش آینه‌ای که کیفیت بازتابی دارد، منعکس می‌شود.

انرژی چی فصل زمستان

زمستان یک فصل کاملاً یین است. همانطور که چراغ ها و شومینه ها در تاریکی زمستان فراوان هستند، در فنگ شویی نیز انرژی یین قوی زمستان برای تعادل به مقداری انرژی یانگ نیاز دارد.

شخصیت زمستانی فنگ شویی

زمستان با روزهای کوتاه، شب های طولانی و اغلب هوای سرد همراه با باران و برف فراوان مشخص می شود. همچنین زمان تجدید است، زیرا جوانه ها برای ظاهر بهاری بازسازی می شوند. شخصیت زمستانی شخصیت صبر و درک این است که روزهای روشن تری در راه است.

چگونه انرژی زمستانی چی را متعادل کنیم

زمستان را می توان به عنوان یک زمان آرام برای برنامه ریزی برای سال پیش رو، یا به عنوان یک فصل تنبل برای تحمل قبل از اینکه بهار دنیای اطراف شما را روشن کند، در نظر گرفت. عدم تعادل یین و یانگ در فصل زمستان به دلیل عناصر طبیعی فصل به شدت احساس می شود. قرض گرفتن رنگ ها و فعالیت ها از عنصر یانگ می تواند انرژی چی را زنده کند.

فنگ شویی فصل زمستان

جذب انرژی یانگ با رنگ

مانند فصل پاییز، وقتی رنگ های یانگ را به خانه خود اضافه می کنید، می تواند انرژی یین منفعل زمستان را برای افزایش انرژی و خلق و خوی ایجاد کند. رنگ‌های گرم و پر جنب و جوش عنصر آتش مانند قرمز، نارنجی و زرد را می‌توان از طریق گل‌های تازه، پرتاب‌های دنج و کتانی آشپزخانه اضافه کرد.

انرژی آتش یانگ را فعال کنید

شومینه ها برای ایجاد تعادل در فضاهای یین خسته عالی هستند. شمع ها و نورپردازی های تزئینی راهی سریع برای روشن کردن اتاق تاریک هستند. روشنایی خود را در خارج از خانه ارزیابی کنید، زیرا افزایش توان لامپ های شما می تواند تا زمانی که نور طبیعی در بهار بهبود یابد، به شما کمک می کند.

برای بهار برنامه ریزی کنید

برخی از چالش های انرژی یین ناشی از کاهش انرژی چی شخصی است. برای برخی، مثبت ماندن و متمرکز ماندن در زمستان دشوار است. برنامه ریزی برای سفرهای بهاری، بهبود خانه و رویدادها می تواند انرژی چی شخصی شما را افزایش دهد.

برنامه ریزی یا کاشت یک گیاه

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که قادر به کاشت در زمستان است، فرآیند انتخاب گیاهان و کاشت آنها انرژی مثبت یانگ را تشویق می کند که می تواند به الهام بخشیدن انرژی اوایل بهار کمک کند. اگر نمی توانید شروع به کاشت کنید، فقط برنامه ریزی یک باغ و منفذ کردن روی کاتالوگ بذر و گیاه انرژی گرم یانگ را فعال می کند.

فنگ شویی فصل زمستان

انرژی فنگ شویی را فعال کنید

قبل از انتقال از زمستان به بهار کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. هر کاری که در خانه یا اطراف خود انجام می دهید، انرژی مثبت چی را فعال می کند. این امر به ویژه برای عبور از فصل یین غیرفعال به فصل یانگ بسیار فعال صادق است. تعمیر و نگهداری خانه و حیاط، چی راکد را از خانه و حیاط شما پاک می کند و امکان انتقال آسان به فصل بهار فنگ شویی را فراهم می کند.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها