استفاده از عنصر آب در فنگ شویی و دکوراسیون

28/اسفند/1401 وبلاگ
بدون دیدگاه

استفاده از عنصر آب در فنگ شویی و دکوراسیون : آب مظهر ثروت و رونق است و قدرت آب از توانایی تبدیل‌شدن آن از جامد به مایع و گاز و همچنین آزادی حرکت نشاءت می‌گیرد. هر موجود زنده‌ای بر روی کره زمین برای زنده ماندن به آب وابسته است. عنصر آب در فنگ شویی ، با همه ی آرامی و ظرافتش، عنصری قدرتمند است; در حقیقت،آب یکی از قدرتمند ترین نیروهای طبیعت است. در این مقاله می خواهیم درباره استفاده از عنصر آب در فنگ شویی و دکوراسیون مطالب جدیدی را برای شما بیان کنیم. تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید:

عنصر آب چیست؟

دومین مورد از عناصر چهارگانه آب است. آب همیشه در جریان است و بیشتر فعالیت‌های آن نیز زیر سطحش در حال روی دادن است عنصر آب در فنگ شویی نوع متفاوتی از انرۯی است، که اغلب شما را غافلگیر می کند و شامل تمام بی نهایت ها می شود . عنصر آب در فنگ شویی می تواند شفا دهنده ای بسیار قدرتمند همانند ویرانگری باشد. عنصر آب در فنگ شویی تنها عنصر از میان 5 عنصر فنگ شویی است که می تواند به حالت های مختلف وجود داشته باشد ، از مایع (آب) به گاز(بخار) تا جامد (یخ).
این دگرگونی برد انرۯی قوی و مرموز عنصر آب در فنگ شویی تاکید می کند.

تاثیر عنصر آب در فنگ شویی

آب بی نظیر است. هر جایی که بخواهد می رود و جریان می یابد. حرکت آب، یا عدم آن، جریان انرژی چی در زندگی شما را تکرار میکند. روشی که فضای خود را تنظیم می کنید، جریان انرژی حیاتی زندگیتان را سرعت می بخشد، کاهش می دهد یا حتی می تواند متوقف سازد، پس استفاده عاقلانه از عنصر آب برای ایجاد یک فنگ شویی خوش یمن ضروری است.

نماد و رنگ عنصر آب در فنگ شویی چیست؟

شکل نمادین آب، خط پیچیده و روان است که مسیر صاف و غیر قابل پیش بینی آن را نشان می دهد.

آب در سطوح بسیار جلا داده شده مانند آینه ها و شیشه های شفاف دارای ویژگی منعکس کننده است.

در فنگ شویی، رنگ یکی از ساده ترین راه ها برای تغییر انرۯی مورد نیاز در خانه یا دفترتان می باشد.

رنگ های عنصر آب در فنگ شویی ، آبی و سیاه است.

استفاده از عنصر آب در فنگ شویی و دکوراسیون

نحوه استفاده از عنصر آب در فنگ شویی و دکوراسیون

استفاده از عنصر آب در فنگ شویی دکوراسیون، جریان، تازگی و آزادی را به خانه خود بیاورید. حضور قوی عنصر فنگ شویی آب واقعا می تواند انرژی اتاق را افزایش دهد. بهتر است عناصر فنگ شویی را به شیوه ای ظریف و با ظرافت مورد استفاده قرار دهیم که با دکور خانه یا محل کار شما مناسب باشد. در این بخش به استفاده از عنصر آب در فنگ شویی و دکوراسیون با مواردی که باعث تقویت این عنصر در محیط کار و خانه می شود می پردازیم . سعی کنید از این عنصر در بخش شمالی و شمال شرقی اتاق ها استفاده کنید:

1. نقاشی های دیواری زیبا می توانند شگفتی هایی برای فضای فنگ شویی به چالش بکشند. شما می توانید یکی از دیوارهای شمالی را با یک چشم انداز اقیانوس با انرژی بسیار بالا نقاشی و یا کاغذ دیواری کنید و یا یکی از دیوارهای جنوب شرقی را با یک آبشار پر جنب و جوش طراحی کنید. نقاشی های دیواری مدرن گزینه های زیادی برای ایجاد فنگ شویی خوب ارائه می دهند.

2. شما میتوانید با استفاده از گلدان ها، سالنگ ها و سایر بلوریجات به رنگ آبی و سیاه از این عنصر فنگ شویی استفاده کنید. توصیه می شود این لوازم را در کنار رنگ دیوار و یا روی میز جلو مبلی و سایر نقاط که هارمونی دارند استفاده کنید.

3. اکسسوری های سیاه و سفید یکی دیگر از راه های ساده و شیک برای آوردن عنصر آب فنگ شویی به خانه یا دفتر شما است. در تصویر فوق از قاب ها و تصاویر سیاه و سفید استفاده شده است.

4. اگر شما کلیه فضا و یا بودجه ایی که در اختیار دارید به اندازه تنها یک فریم است می توانید از آن به عنوان یک نقطه کانونی تاثیر گذار قوی استفاده کنید. تنها کافیست تابلوی زیبایی از طبیعت، اقیانوس و دریا را به تصویر بکشید.

5. راهی مناسب برای آوردن انرژی عنصر فنگ شویی آب، از چشمه است. طرحی را که برای خانه یا دفترتان مناسب است، انتخاب کنید و مقیاس فضای خود را در ذهن داشته باشید. چشمه فنگ شویی خوب نه تنها در فضای شما انرژی بهتر ایجاد می کند؛ همچنین شما را آرام و انرژی را تازه می کند. این کار از طریق داشتن آبنما هم امکان پذیر است.

6. آینه ها آسپرین فنگ شویی نامیده می شوند زیرا می توانند جریان های انرژی را در هر فضای مشخص تغییر دهند. آینه همچنین تاثیر قدرتمند عنصر آب را فراهم می کند، بنابراین مطمئن باشید که آینه ها یکی از بهترین فنگ شویی در منزل یا دفتر شما است. تنها مکان هایی که نمی خواهید یک آینه بزرگ در آنجا داشته باشید در اتاق خواب یا پشت میز خودتان در محل کار است.

7. یک روش بسیار آسان برای آوردن عنصر فنگ شویی آب با افزودن اکسسوار دکوری زیبا مانند بالش، فرش و یا پرده های رنگی و آبی است. با این ترفند همیشه می توانید راه بصری خنثی برای ایجاد فنگ شویی خوب در خانه خود پیدا کنید. برای این کار به سراغ پارچه های طبیعی مانند ابریشم، مخمل یا پنبه و کتان بروید.فنگ شویی خوب به نور با کیفیت و خوب بستگی دارد. هنگامی که به دنبال بهترین وسایل روشنایی برای خانه هستید، عنصر آب فنگ شویی را در ذهن داشته باشید. توصیه می کنیم در مورد چگونگی استفاده از رنگ ها و اشکال مورد نیاز وسایل روشنایی خود با نور آبی و سیاه و سفید، و یا آنهایی که دارای گل های شبیه باران هستند، شروع کنید.

8. استفاده از آبنما: از وجود آب‌نمای فنگ شویی در داخل خانه یا محل کار خود لذت ببرید زیرا این سمبل‌های عنصر آب به شما در برقراری تعادل در زندگی و کار کمک می‌کنند و قدرت شخصی شما را افزایش می‌دهند. از اصولی که در ادامه مقاله برای شما بیان‌ می کنیم استفاده نمایید و آب‌نمای خود را در جای صحیح خانه قرار دهید تا از انرژی مثبت آن بهره‌مند شوید.

استفاده از عنصر آب در فنگ شویی و دکوراسیون

چگونه از آب‌ نما در فنگ شویی استفاده کنیم؟

اگر تصمیم گرفته‌اید عنصر آب را به چیدمان خانه خود اضافه کنید و در دکوراسیون از آن استفاده کنید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه می‌توان از آب‌نما در فنگ شویی استفاده کرد؟

آب‌نمای فنگ شویی را می‌توان هم در خارج و هم در داخل خانه قرار داد. اما اکثر اوقات از آن‌ها در فنگ شویی دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. محل قرار دادن آب‌نمای فنگ شویی بر اساس نقشه انرژی فضای داخلی و ترکیب ۵ عنصر اصلی فنگ شویی تعیین می‌شود.

در کل بهترین مکان‌ها برای قرار دادن آب‌نمای فنگ شویی شرق، جنوب شرقی و شمال خانه یا دفتر کار است.

جهت های مناسب برای قرار دادن نماد های عنصر آب

شرق

ناحیه شرقی خانه محل سلامتی و دور هم جمع شدن خانواده است. این ناحیه همچنین محل استقرار عنصر چوب در فنگ شویی است. قرار دادن آب‌نمای فنگ شویی در این ناحیه سلامتی روح و جسم را ارتقا می‌دهد و به حفظ صلح و آرامش در خانواده کمک می‌کند.

جنوب شرقی

ناحیه جنوب شرقی ساختمان محل ثروت، پول و فراوانی است. این ناحیه در عنصر چوب با ناحیه شرق سهیم است. قرار دادن آب‌نمای فنگ شویی در جنوب شرقی خانه یا محل کار نه‌تنها برای افزایش ثروت مفید است بلکه فراوانی نعمت‌ها را نیز ارزانی می‌دارد.

شمال

ناحیه شمال ساختمان با حرفه و مسیر زندگی شما ارتباط دارد. عنصر ناحیه شمال آب است و به همین دلیل مکانی ایده آل برای قرار دادن آب‌نمای فنگ شویی است.

استفاده از عنصر آب در فنگ شویی و دکوراسیون

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها