بهترین مکان برای میز کار از نظر فنگ شویی

27/اردیبهشت/1402 وبلاگ
بدون دیدگاه

بهترین مکان برای میز کار از نظر فنگ شویی : چه در دفتر کار کنید ، چه در گوشه سوئیت و چه در اتاقی در خانه ، انجام تغییرات ظاهری در دفتر کار می تواند به پیشرفت حرفه شما کمک کند. دفتر کار شما باید مکانی برای پرورش و رشد حرفه شما فراهم کند. اما اغلب دفتر معمولی مملو از اجسام سخت ، سر و صدا ، رایانه ها ، نورهای فلورسنت روشن ، کابینت های فلزی و میزها ، اتاقک ها ، تلفن های زنگ دار - و کلی بی نظمی است. همه اینها به جای حمایت و راحتی ، فشار ، تنش ، تحریک پذیری و احساس انزوا را ایجاد می کند. اگر در خانه کار می کنید ، اولین نکته فنگ شویی این است که از کدام اتاق یا منطقه خانه خود استفاده کنید. در صورت امکان ، از قرار دادن دفتر خود در آشپزخانه ، جایی که نماد سلامت شما را مختل می کند ، یا در اتاق خواب ، که می تواند در عشق و روابط شما اختلال ایجاد کند ، اجتناب کنید.در اینجا پنج راه حل سریع وجود دارد که می توانید در فضای کاری خود انجام دهید تا با کمک فنگ شویی  کسب و کار خود را رونق دهید.

مشکل شماره 1: میز کار شما در مکان اشتباه قرار دارد.

رفع سریع : خوش یمن ترین مکان برای یک میز به صورت مورب روبروی درب قرار دارد. بدترین مکان پشت به در است. وقتی پشت به ورودی اتاقی می نشینید ، نمی توانید ببینید که پشت سر شما چه می گذرد و این امر شما را در برابر "گیر افتادن" توسط رقبا ، مشتریان یا همکاران آسیب پذیر می کند. همه چیز به معنای واقعی و معنایی "پشت سر شما" پیش می رود. اگر نمی توانید میز کار خود را جابجا کنید ، آینه ای را جلوی خود آویزان کنید یا یک شیء منعکس کننده روی میز خود قرار دهید تا بتوانید پشت خود را ببینید.

مشکل شماره 2: اندازه میز شما اشتباه است.

رفع سریع: میز تحریر بسیار کوچک برای انجام کار باعث می شود احساس کنید که جاه طلبی ها و آرزوهای شما محدود شده است. از طرف دیگر ، میز تحریر بسیار بزرگ باعث می شود احساس کنید که با چالش کار روبرو نیستید. سطح کار با اندازه مناسب را برای کاری که باید انجام دهید انتخاب کنید. و مطمئن شوید که فضای کافی برای گسترش ، ایجاد و گسترش در حرفه خود دارید.

مشکل شماره 3: گوشه های دیوار به سمت شما وجود دارد.

رفع سریع: در فنگ شویی ، لبه های دیوارهایی که به شما اشاره می کنند "تیرهای سمی" نامیده می شود. این لبه های تیز انرژی خشنی را به سمت شما می فرستد و باعث می شود احساس ناراحتی ، تهدید یا ناامنی کنید. بهترین راه برای درمان یا رفع این مشکل این است که چیزی بین خود و لبه تیز قرار دهید تا انرژی منفی آن مسدود شود. از چیزهای خوب استفاده می توان به مبلمان ، گیاه سالم ، پارچه نرم کشیده شده در لبه دیوار یا قالب بندی اشاره کرد.

بهترین مکان برای میز کار از نظر فنگ شویی

مشکل شماره 4: شما توسط چراغ های فلورسنت بالای سر احاطه شده اید.

رفع سریع: چراغ های فلورسنت نشان دهنده عنصر فلزی است که وقتی از بالای سر به سمت شما می آید می تواند بسیار سخت و برنده باشد. به علاوه این نوع نورپردازی می تواند باعث سردرد ، خستگی چشم و استرس زیادی شود. هر زمان که می توانید ، چراغ های فلورسنت را خاموش کرده و از نور طبیعی روز استفاده کنید ، یا از لامپ های رومیزی و کف استفاده کنید. اگر نمی توانید فلورسنت های سربار را خاموش کنید ، سعی کنید آنها را با لامپ های طیف کامل جایگزین کنید. اینها نور روز را شبیه سازی کرده و به شما احساس راحتی بیشتری می دهند.

مشکل شماره 5: دفتر شما به هم ریخته است.

رفع سریع: در فنگ شویی ، بی نظمی نشان دهنده تصمیمات به تعویق افتاده و ناتوانی در حرکت به جلو است. وقتی تعداد زیادی فایل و تعداد زیادی کاغذ دارید که حتی نمی توانید دسکتاپ خود را ببینید ، تمرکز بر روی کار شما دشوار است. تا جایی که می توانید میز خود را تمیز کنید ، سپس از پوشه های رنگارنگ و سبدهای حصیری برای بقیه کاغذهای خود استفاده کنید. در اینجا یکی از راه های شروع سریع پاکسازی بی نظمی دفتر است - یک تایمر را برای 10 دقیقه تنظیم کنید ، یک کیسه پلاستیکی بزرگ بردارید و 27 چیز را داخل کیسه بیندازید - چیزهایی که از آنها استفاده نمی کنید ، نمی خواهید و نیاز ندارید. در دفتر شما نیاز دارید از اینکه چقدر فضای بیشتری در دفتر خود باز کرده اید تا فرصت های جدیدی برای موفقیت در اختیار شما قرار گیرد ، شگفت زده خواهید شد.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها