همه چیز درباره نقشه فنگ شویی باگوا

1/خرداد/1402 وبلاگ
بدون دیدگاه

همه چیز درباره نقشه فنگ شویی باگوا : باگوا نقشه انرژی فنگ شویی است. این یکی از اصول اصلی تمرین فنگ شویی و یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که ما استفاده می کنیم. باگوا روشی سیستماتیک برای ارزیابی میدان انرژی محیط شما ارائه می دهد. باگوا در زبان چینی به معنای "هشت نماد" است. بنابراین، باگوا هشت نماد در اطراف یک مرکز است. این نمادها با جنبه های مختلف زندگی مرتبط هستند. هر گوا (یا نماد) همچنین دارای معانی لایه ای بی شمار دیگری مانند رنگ ها، عناصر، اشکال، اندام ها و موارد دیگر است.

چینی های باستان باگوآ را همراه با بسیاری از فلسفه های دیگر توسعه دادند. اصول یین و یانگ، آی چینگ، پنج عنصر (و بیشتر) در هم تنیده شده اند و پایه و اساس باگوا هستند. همه این ایدئولوژی های آسیایی از طبیعت الهام گرفته شده اند و به دنبال ایجاد تعادل در نحوه زندگی انسان ها در جهان طبیعی هستند.

راهنمای جامع اجرای نقشه فنگ شویی باگوا

باگوا گاهی به صورت هشت ضلعی و گاهی به صورت مربع تصویر می شود. در هر صورت، باگوا از هشت ناحیه در اطراف یک مرکز تشکیل شده است. باگوا یک قطب نما است که مناطق زندگی و همچنین بسیاری از معانی نمادین دیگر را نشان می دهد، مانند این تصویر بالا که هر گوا را با سه خط I-ching مربوطه آن مشخص می کند.

به طور کلی، باگوا یک شبکه انرژی است که می توانید آن را روی یک پلان قرار دهید. اغلب، شما این را روی کل خانه (طرح طبقه اصلی) قرار می دهید. چیزی که اکثر مردم نمی دانند این است که باگوا یک نقشه مفهومی است که می تواند نه تنها بر کل خانه، بلکه بر روی یک اتاق یک نفره، اتاق خواب یا دفتر کار، میز یا حتی صورت شما قرار گیرد. یا ملک شما، بلوک شما، شهر شما و فراتر از آن که بزرگتر می شود. شبکه انرژی منقبض می شود و منبسط می شود، اما همیشه در یک شبکه سه در سه به نسبت مساوی باقی می ماند.

همه چیز درباره نقشه فنگ شویی باگوا

چگونه Bagua را اعمال می کنید؟

اولین قدم شما این است که باگوا را در پلان خانه خود (طبقه اصلی) اعمال کنید. آموزش های مختلف فنگ شویی از یک باگوا استفاده می کنند، اما آن را به طور متفاوتی پوشش می دهند. ما به شما در مورد نحوه استفاده از باگوا بر اساس آموزش فنگ شویی استاد ژاله معروف توصیه می کنیم.

از یک پلان طبقه بندی دقیق خانه (یا اتاق) خود استفاده کنید.

پلان را بچرخانید تا دیوار با درب جلو در پایین باشد.

یک شبکه سه در سه را روی هم قرار دهید، به طوری که پایین شبکه با دیوار با درب جلو تراز باشد.

اطمینان حاصل کنید که شبکه به طور مساوی فاصله دارد.

همه مناطقی را برای مطابقت با باگوا پیدا کنید. توجه: دانش، شغل، و افراد مفید باید با قسمت پایین (دیوار با درب ورودی) هماهنگ باشند.

اگر پلان کف دشوار یا پیچیده ای دارید، سعی کنید آن را روی اتاق خواب خود اعمال کنید. اتاق خواب ها معمولاً یک شکل منظم هستند که کار را آسان تر می کند. علاوه بر این، موثرترین مکان برای کار روی فنگ شویی اتاق خواب شما است، زیرا نزدیک ترین مکان به شما است. بنابراین حتی اگر آن را روی تمام خانه خود قرار دهید، پیشنهاد می کنیم باگوآ را در اتاق خواب خود نیز امتحان کنید.

اگر هنوز مشکل دارید، بهتر است یک مشاور فنگ شویی برای هدایت شخصی استفاده کنید.

همه چیز درباره نقشه فنگ شویی باگوا

مناطق گمشده و توسعه یافته باگوا

اگر خانه ای مستطیلی یا مربعی نداشته باشید، احتمالاً متوجه خواهید شد که خانه شما به خوبی در شبکه باگوا قرار نمی گیرد. اگر نقاطی در طرح خود دارید که در آن بریدگی در باگوا وجود دارد، ممکن است یک منطقه گم شده باشد. یا اگر فضایی در خارج از باگوا وجود داشته باشد، ممکن است آن چیزی باشد که ما آن را پسوند می نامیم.

این ممکن است نشان دهنده این باشد که ناحیه باگوآ از دست رفته یا گسترده ممکن است به توجه بیشتری در زندگی شما نیاز داشته باشد.

برای مناطق از دست رفته: به طور کلی، می توان با قرار دادن یک آینه یا گیاهان در منطقه مورد نظر این مشکل را اصلاح کرد.

برای گسترش: این معمولا مثبت است تا زمانی که با کل برنامه در تعادل باشد. اساساً به این معنی است که شما فقط انرژی بیشتری در آن ناحیه باگوآ دارید.

یک مشاور فنگ شویی می تواند به شما در تعیین نواحی و/یا الحاقات از دست رفته و نیاز به اصلاح کمک کند.

باگوا را فعال کنید

بعد از اینکه باگوا را گذاشتید، اکنون می توانید انرژی را در خانه خود فعال کنید! یک، دو یا سه ناحیه باگوا را که می‌خواهید فعال کنید، انتخاب کنید. ما به شما توصیه نمی کنیم بیشتر از این کار کنید زیرا اثر را کم می کنید.

هر گوا متفاوت است، اما در اینجا چند راه آسان برای فعال کردن منطقه (ها) وجود دارد:

یک گیاه سبز زنده اضافه کنید

رنگ(های) مربوط به منطقه را اضافه کنید

یک شی مرتبط با عنصر مربوط به ناحیه اضافه کنید

زمان زیادی را در منطقه بگذرانید

مبلمان را در آن قسمت جابه جا کنید

همه چیز درباره نقشه فنگ شویی باگوا

مناطق باگوا

ژن: خانواده و آغازهای جدید

عنصر: چوب

رنگ ها: سبز، آبی، سبز

Xun: ثروت و فراوانی

عنصر: چوب

رنگ ها: بنفش

تای چی: مرکز و سلامت

عنصر: زمین

رنگ ها: رنگ های زمینی، زرد، نارنجی و قهوه ای

کیان: افراد مفید و سفر

عنصر: فلز

رنگ: خاکستری

Dui: کودکان و تکمیل

عنصر: فلز

رنگ ها: سفید

ژنرال: دانش و تزکیه نفس

عنصر: زمین

رنگ ها: آبی تیره

لی: شهرت و شهرت

عنصر: آتش

رنگ ها: قرمز

کان: شغل و مسیر زندگی

ent: آب

رنگ ها: مشکی

کان: عشق و شراکت

عنصر: زمین

رنگ ها: صورتی

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها